اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استقرار میز ارتباطات مردمی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در استان گیلان

میز ارتباطات مردمی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در استان گیلان با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از صبح امروز در گیلان برپا شد.

استقرار میز ارتباطات مردمی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در استان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در آستانه سفر فردای رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان و به منظور تسریع در خدمت‌رسانی به مردم، میز ارتباطات مردمی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از صبح امروز پنجشنبه با هدف رسیدگی به مشکلات مردمی در حوزه بانوان در گیلان برپا شد.

این میز ارتباطات مردمی با حضور اکرم عشقی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز در اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در حال برگزاری است و مراجعین با حضور در این میز ارتباطی مشکلات و پیشنهادات خود را در قالب دست نوشته و نامه‌هایی به دست نمایندگان دولت رساندند.

مردم گیلان می‌توانند به منظور بیان مشکلات و پیشنهادات خود، در حوزه‌های مختلف بالأخص حوزه بانوان و خانواده به اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان واقع در خیابان معلم رشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول