اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من| عاملان تیراندازی ایذه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از دستگیری سه نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

فارس من| عاملان تیراندازی ایذه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، در پی وقوع چندین تیراندازی در شهرستان ایذه مخاطبان کمپینی با عنوان «برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت شهرستان ایذه» در سامانه «فارس من» ثبت کردند.

 سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع دو فقره تیراندازی با سلاح گرم در این شهرستان، شناسایی عامل و یا عاملان تیراندازی در دستورکار پلیس این قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس سه نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد سه قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل (یک قبضه سلاح کلت کمری و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) همراه با مقادیری مهمات کشف کردند.

هدایت شهبازی در خاتمه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به سه فقره تیراندازی اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول