اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جشنواره بازی‌ها در گلستان برگزار می‌شود/ ایجاد یک پایگاه ثابت برای کودکانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند

مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان استان گلستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: یکی از مهمترین کمیته‌ها در استان گلستان کمیته کودک و نوجوان است.

جشنواره بازی‌ها در گلستان برگزار می‌شود/ ایجاد یک پایگاه ثابت برای کودکانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محبوبه رجب‌نسب امروز در جمع مدیران گرگان با گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر اظهار کرد: یکی از مهمترین و محوری‌ترین کمیته‌ها در استان گلستان کمیته کودک و نوجوان است.

وی بر لزوم ایجاد فضاسازی، تولید محتوا و شبیه‌سازی برای کودکان تاکید و تصریح کرد: هنر ابزار بسیار مهم در انتقال آموزه‌های انقلاب به نسل جوان است در حقیقت اهمیت گروه سنی و بحث انتقال موضوع انقلاب از طریق هنر است.

* مسابقه پرده‌خوانی انقلاب در کلاله/ طولانی‌ترین نشریه انقلاب در مینودشت برگزار می‌شود

رجب‌نسب از ارسال ۱۶۵ برنامه به کانون پرورشی فکری گلستان خبر داد و ابراز کرد: تعدادی از این برنامه‌ها شاخص و تعدادی به صورت روتین است که به صورت روزشمار است.

مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان استان گلستان از برگزاری جشنواره بازی‌ها در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره بازی‌ها به صورت استانی است که این بازی‌ها به صورت بومی و محلی توسط بچه‌ها در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود و در پایان هدایایی به آنها اهدا خواهد شد.

رجب‌نسب با بیان اینکه مسابقه پرده‌خوانی انقلاب در کلاله برگزار می‌شود، اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توان به بچه‌های خیابان انقلاب، جشن گلبانگ پیروزی در رامیان، ویژه برنامه چشمه نور، صدای امید در مراوه‌تپه، طولانی‌ترین نشریه انقلاب در مینودشت و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا اشاره کرد.

* ایجاد یک پایگاه ثابت برای کودکانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند

وی از ایجاد یک پایگاه ثابت برای کودکانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند خبر داد و گفت: یک پایگاه ثابت در انتهای مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ویژه کودکان تعبیه می‌شود.

مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان استان گلستان اظهار کرد: هفت واحد سیار روستایی داریم که هر کدام از آنها برنامه‌ای در راستای گرامیداشت دهه فجر تدارک دیده‌اند.

رجب‌نسب از تولید دو الی سه انیمیشن خبر داد و تصریح کرد: کودکانی که در روستاها زندگی می‌کنند می‌کنند می‌توانند به صورت رایگان عضو کانون شوند و کودکان شهری با پرداخت ۱۲ هزار تومان می‌توانند به مدت یکسال از خدمات این کانون بهره‌مند شوند.

وی تربیت دانش‌آموزان خودباور و دارای هویت ایرانی اسلامی را از اهداف مهم این کانون برشمرد و ابراز کرد: تعداد ۸ هزار لغایت ۱۸ هزار جلد کتاب در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گلستان وجود دارد هر کس که عضو این کانون است به صورت مستمر می‌تواند هفته‌ای یک کتاب را از این کانون دریافت کند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول