اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پذیریش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان سراب

نماینده مردم سراب در مجلس از پذیریش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان سراب خبر داد.

پذیریش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، یوسف داوودی امروز در تشریح نتایج دیار خود با وزیر آموزش و پرورش از صدور دستور نوسازی هنرستان آیت‌الله طالقانی سراب و چندین مدرسه در بخش مهربان توسط وی خبر داد.

وی اظهار داشت: احداث سالن  ورزشی مهربان در یکی از مدارس بزرگ این شهر، بازسازی و مرمت مدرسه آزادی و عفت شهر مهربان، تکمیل مدرسه روستای قیصرق از جمله دستورات عالی‌ترین مقام وزارت بود.

داوودی با اشاره به فرسودگی ساختمان هنرستان آیت‌الله طالقانی سراب که در مرکز شهر واقع شده و  بیش از نیم قرن قدمت دارد، یادآور شد: برای نوسازی این هنرستان نظر مساعد وزیر جلب شد.

نماینده مردم سراب در مجلس، گفت:  با پیگیری‌های صورت گرفته دانشگاه فرهنگیان در سراب با نام سپهبد شهید سلیمانی شروع به کار کرده و در آینده نزدیک دانشجوی تربیت معلم  پذیرش خواهد کرد و در حال حاضر معلمان تازه جذب شده در این مرکز مشغول آموزش هستند.

این گزارش حاکی است، در سال‌های اخیر با مشارکت خیران مدرسه ساز و اعتبارات اداره نوسازی مدارس بیش از ۲۵مدرسه در سراب بازسازی و یا احداث شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول