اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جوابیه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به گزارش خبرگزاری فارس

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نسبت به یکی از گزارش‌های خبرگزاری فارس جوابیه‌ای صادر کرد.

جوابیه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به گزارش خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نسبت به یکی از گزارش‌های خبرگزاری فارس جوابیه‌ای صادر کرد. در این جوابیه آمده است:

در روز 28 دی‌ماه خبرگزاری فارس در خبری به نقل از فارس استان بوشهر با عنوان «جوانانی که از زباله، بنزین و گازوئیل تولید می‌کنند»، نقل قولی از آقای کاظم صالحی مدیرعامل شرکت دانش بنیان «درینه سیاه آریا» منتشر کرده بودند که ایشان ادعا کرده بود در سال 88 در قراردادی به ارزش 6 میلیون دلار با سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران متعهد به خشکاندن دریاچه شیرآبه واقع در مجموعه پردازش و دفع کهریزک شده اند.

اینکه جوانان برومند ایرانی با استفاده از تکنولوژی و  دانش بومی می توانند از شیرآبه، بنزین و گازوئیل تولید کنند مایه فخر و مباهات همه ایرانیان است اما در خصوص ادعای مطرح شده در خصوص قرارداد ایشان با این سازمان به استحضار می رساند، سازمان مدیریت پسماند و در واقع شهرداری تهران هرگز چنین مناقصه ای در سال 88 و سال‌های بعد از آن برگزار نکرده و به هیچ وجه چنین قراردادی با هیچ پیمانکاری منعقد نشده است. مع ذلک اگر اسناد قرارداد مورد ادعا موجود است لطفا ارائه و آن را منتشر نمایند. گفتنی است این دریاچه سال 96 با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم سازمان مدیریت پسماند خشکانده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول