اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای ۳۰۰ برنامه به‌مناسبت دهه فجر در شهریار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهریار از برگزاری ۳۰۰ برنامه در ۳۵ محور به مناسبت چهل‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۳۰۰ برنامه به‌مناسبت دهه فجر در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهرستان شهریار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران در راستای مطالبه‌گری در کنار برخی ناملایمات در مسیر خدمت با عشق و علاقه خدمت کرده و نیازهای و مشکلات مردم را با مدیریت و نظم بخشی به مسوولان منتقل می‌کند و با رصد چالش‌ها و معضلات از جمله اجتماعی و عمرانی آن را به مسوولان گوشزد می‌کنند و پیگیر حل شدن آن هستند. 

وی گفت: حضرت زهرا(س) الگوی نمونه در زندگی هستند و آسیب‌های اجتماعی ناشی از کمبودهای سبک زندگی درست بوده و اگر بتوانیم از سیره زندگی حضرت(س) به عنوان الگوی نمونه جهانی در زندگی بهره ببریم و آن را میان نوجوانان و جوانان معرفی کنیم، میتوانیم جامعه سالم و موفق داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهریار با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره)، افزود: برگزاری نشست‌هایی با موضوع سبک زندگی فاطمی، برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران، برگزاری  نشست‌های بصیرتی با موضوع افول قدرت آمریکا، برگزاری نشست الگوی سوم با موضوع تربیت فرزند و مسابقات ورزشی، کتابخوانی، اجرای پویش دست بوسی مادران، تجلیل از مادران و همسران شهدا بخشی از برنامه‌های این ایام است.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری جشنواره غذا در بخش جوقین، برگزاری‌های نشست‌هایی با موضوع نقش اجتماعی زن، برگزاری جشن بزرگ بانوی مهر و ماه و جشن میلاد برای مادران در دبیرستان بخش دیگری از برنامه ها با همکاری ادارات بوده تا بتوانیم سبک زندگی فاطمی در زندگی داشته باشیم.

اللهیاری در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مانند معجزه‌ای بود و ملت ۳۵ میلیون نفری با رهبری امام خمینی(ره) و شعار نه شرقی نه غربی به پیروزی رسید، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی چالش‌های بسیاری پیش روی انقلاب بود و ترورهای بسیاری توسط منافقین انجام شد و تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی به کشور وارد شد اما انقلاب اسلامی به عمر پربرکت خود ادامه می‌دهد و مهمترین دلیل حیات آن ولایت فقیه، اعتقادات دینی مردم و حضور مردم در تمام صحنه ها و پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه در ۳۵ محور در سطح شهرستان با همکاری نواحی و پایگاه های بسیج برگزار خواهد شد که میتوان به زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری جام فجر، مسابقات ورزشی، دیدار باخانواده شهدا و گلباران مزار شهدا، میقات صالحین، یادواره شهید کلهر، راه‌اندازی کاروان سیار شهادت امام هادی(ع)، برگزاری نشست روشنگری با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی، اجرای گشت‌های رضویون جهت ارتقا سطح امنیت مردم، تجمع بسیجیان و گرامیداشت عملیات والفجر ۸ اشاره کرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهریار تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، برگزاری مسابقه رباتیک و حضور در راهنمایی ۲۲ بهمن بخش دیگری از برنامه های اجرایی در چهل‌وسومین پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول