اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برخورد جدی دستگاه قضا با عاملین حمله به جنگلبانان گیلانی

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان اقدام تعدادی از متعرضین و مخربین به منابع طبیعی در حمله به جنگلبانان را بسیار گستاخانه دانست و گفت: بعد از این حادثه دلخراش، رئیس‌کل دادگستری گیلان دستور برخورد جدی و قانونی با عاملین این حادثه را صادرکرد.

برخورد جدی دستگاه قضا با عاملین حمله به جنگلبانان گیلانی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، جان احمد آقایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قوه قضاییه با متعرضین به اراضی جنگلی و ملی هیچ‌گونه مماشاتی ندارد، اظهار کرد: دستگاه قضا خود را متولی صیانت از اراضی ملی و جنگلی دانسته و از هیچ تلاش و کوششی در راستای انجام این وظیفه ذاتی خود دریغ نمی‌کند.

وی اقدام تعدادی از متعرضین و مخربین به منابع طبیعی در حمله به جنگلبانان را بسیار گستاخانه دانست و گفت: این اقدام بی فرکانه، گستاخانه باعث آزرده‌خاطر شدن مردم شده و بنا بر دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان به محل سکونت مصدومین این حادثه به جهت دلجویی و عیادت حضور پیدا کردیم.

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان از دستور رئیس‌کل دادگستری برای برخورد جدی با عاملین حمله به جنگلبانان لنگرودی خبر داد و افزود: بعد از این حادثه دلخراش، رئیس‌کل دادگستری گیلان دستور برخورد جدی و قانونی با عاملین این حادثه را صادر و متجاوزین تحت بازداشت و نظر قرارگرفته و بر اساس قانون با آنان برخورد می‌شود.

آقایی با هشدار به قاچاقچیان چوب در گیلان در خصوص عدم مماشات با این افراد بیان کرد: دادگستری با این افراد هیچ‌گونه مماشات نداشته و از هیچ نهاد ارفاقی و حمایتی بهره‌مند نخواهند شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول