اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از پروژه بزرگ پارکینگ خلیج فارس یاسوج چه خبر؟/بهره‌برداری از پروژه در صورت تامین اعتبار

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: عملیات عمرانی پارکینگ پروژه خلیج فارس موقوفه محمدحسین طاهری در مرکز شهر یاسوج در حد سفت کاری به اتمام رسید

از پروژه بزرگ پارکینگ خلیج فارس یاسوج چه خبر؟/بهره‌برداری از پروژه در صورت تامین اعتبار

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج،گفت: موقوفه محمد حسین طاهری در میدان هفت تیر شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۳۴۰۰مترمربع و در سه طبقه پارکینگ و سه طبقه تجاری در حال اجراست که خوشبختانه عملیات سفت کاری پارکینگ آن به اتمام رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مساحت کل طبقات پارکینگ ۱۸۲۰۰مترمربع خواهد بود تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار و نصب تاسیسات روشنایی و مکانیکی، پارکینگ این پروژه بزرگ به بهره برداری خواهد رسید.

وی در رابطه با اعتبار هزینه شده در این پروژه مهم گفت:  تاکنون قریب به 27 میلیارد تومان  از طریق سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب وام جهت اجرای پارکینگ هزینه شده است.

این مسئول پارکینگ خلیج فارس موقوفه مرحوم محمد حسین طاهری را از پروژه‌های بزرگ سازمان اوقاف وامور خیریه کشور عنوان کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار و بهره‌برداری از این پارکینگ هم زمان 340 خودرو می توانند استفاده کنند.

وی افزود: با تکمیل این پارکینگ گره ترافیکی  شهر یاسوج حل خواهد شد که امید می‌رود با تامین اعتبار و یا مشارکت بخش خصوصی شاهد تکمیل تاسیسات مکانیکی و برقی آن باشیم و سریعتر مورد بهره‌برداری  قرار بگیرد.

وی در پایان در رابطه با عملیات واحدهای تجاری نیز گفت: با رایزنی به عمل آمده با نماینده ولی فقیه و ریاست محترم سازمان اوقاف وامورخیریه عملیات واحد تجاری موقوفه بزرگ خلیج فارس نیز بزودی آغاز  می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول