اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: ۱۵۰۰ میلیارد تومان جهت نوسازی مدارس استان تهران اختصاص یافت

استاندار تهران از اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت نوسازی مدارس استان در سال تحصیلی آینده با همکاری خیرین، سازمان نوسازی مدارس و مولدسازی دارایی‌ها خبر داد.

استاندار تهران: ۱۵۰۰ میلیارد تومان جهت نوسازی مدارس استان تهران اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محسن منصوری استاندار تهران امروز در آئین افتتاح مجموعه‌های آموزشی خیرساز ملارد، اظهار کرد: تعلیم و تربیت اهمیت ویژه ای در کشور داشته و ساختارهای اجرایی و اداری ممکن است به دلایل مختلف بار اجرایی مطلوبی نداشته باشند که دولت با تمرکز بر این موضوع وارد شده و در برخی موارد ورود مردم بسیار اثرگذار و سازنده بوده و هرجا مردم وارد شدند موفقیت بیشتر کسب شد.

وی گفت: در حوزه تربیت و آموزش و پرورش در زمینه محتوا برخی مدارس توسط مردم با تشکیل هیئت امنا و یا به صورت غیرانتفاعی اداره می شود و در بخش زیرساختی اقدام خیرین در مدرسه سازی امری فاخر بوده و مصداق موفقی از حضور مردم است.

استاندار تهران تاکید کرد: هرجا که کار به مردم سپرده شد و به شکل نهضتی عمل کردیم، مردم موفق تر از دولت عمل کردند و این امر را باید در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و معیشتی گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت سپاری به مردم که صاحبان اصلی انقلاب باید حداکثری اتفاق افتد، در ادامه افزود: استان تهران بیش از همیشه نیازمند و تشنه خدمت است و جمعیت های متراکم استان تهران کار را برای خدمت رسانی سنگین تر کرده است.

منصوری گفت: در سال 1401 -1402 مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس اختصاص یابد که این اعتبار در سه بخش با کمک خیرین، نوسازی مدارس و از محل مولد سازی وارد چرخه خواهد شد اما این اعتبار بازهم تکاپوی نیاز استان نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: جمعیت رسمی تهران حدود ۱۴ میلیون نفر و بیش از یک میلیون نفر جمعیت اتباع کشورهای همسایه در استان بوده که دانش آموزان آنها در مدارس به ویژه شهرستان های استان تهران تحصیل می کنند و مشارکت مردمی و دستگاه های متولی لازم بوده تا مشکلات موجود در این بخش کاهش یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول