اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

همکاری مشترک برای رویدادی بزرگ

جشنواره فجر یکی از آن فستیوال های سینمایی است که هر سال و در بهمن ماه برگزار می‌شود. برای عاشقان هنر هفتم ایام جشنواره همزمان با به تماشا نشستن تولیدات فرهنگی سال پیش روی سینمای ایران است و این خود نوید بخش ایامی جذاب را برای هنردوستان به همراه دارد.

همکاری مشترک برای رویدادی بزرگ

پس از انقلاب ایران و از سال 1361  جشنواره فیلم فجر شکل جدیدی از فستیوال فیلم تهران بود که حال و هوای جذابی را به سینمای ایران بخشید. حضور هنرمندان و کارگردانان باعث شد تا سینمای جهان با شکل جدیدی از سینمای ایران آشنا شود. در تمام دنیا فرش قرمز های جشنوارهای سینمایی از حاشیه ساز ترین و پر خبر ترین اتفاقات کنار هر رویداد فرهنگی می‌باشد. فرش قرمز جشنواره فیلم فجر هم از این قاعده مستنثنی نیست.

صف هایی متشکل از عاشقان سینما

هر سال و با آغاز جشنواره فیلم فجر جوانان و عاشقان هنر هفتم و سینمای ایران برای خرید بلیط فیلم های جشنواره در صفوف طولانی می‌ایستادند و این صفوف تبدیل به یکی از رسم های هر ساله این رویداد فرهنگی بدل شده بود. شما هم حتی اگر ایستادن در این صف های طولانی را تجربه نکرده باشید، شاهد آن بوده‌اید.

در سال های گذشته و با همه گیری بیماری کرونا خیلی از خریدهای فیزیکی و حضوری جای خود را به خریدهای آنلاین داده‌اند. از طرف دیگر با گسترش اینترنت و روی کار آمدن فروشگاه ها و پلتفرم های مبتنی بر وب این امکان فراهم شده است تا عادت خرید میان جوانان و افراد جامعه تغییرات بزرگی را تجربه کند. خرید بلیط سینما هم از این تغییرات دور نماند. این روزها شما می‌توانید از میان فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر بلیط کارگردانان مودر علاقه تان را  انتخاب کنید و در سالن های مورد نظرتان به تماشای آثار هنری بپردازید.

سینما و صنعت پوشاک

عرصه پوشاک و طراحان بزرگ در دنیا همیشه از فرش قرمز فستیوال ها برای معرفی لباس های تازه طراحی شده شان بهره می‌برند و البته استفاده از شهرت هنرمندان و سلبریتی ها خود عامل مهم دیگری است که می‌تواند بر سلیقه جمعی تاثیر بگذارد.

خرید پوشاک اما به روشی جدید

شاید برای شما هم این اتفاق پیش آمده باشد که برای خرید یک لباس مجبور شده باشید تا بخش مهمی از روز را از دست بدهید و در نهایت هم به آنچه می‌خواستید، نرسیده باشید. برای حضور در فروشگاه ها علاوه بر هزینه های ریالی برای رفت آمد، قسمتی از زمان خود را از دست می‌دهید. حال آنکه با خرید اینترنتی می‌توانید برنامه های روزانه خود را هم مدیریت کنید.

بانی مد و ایران تیک

برای خرید بلیط های جشنواره فجر 1400 نیازی به حضور در گیشه های سینما ندارید، پلتفرم این تیک این امکان را در اختیار هنردوستان قرار داده است تا با چند کلیک ساده از میان فیلم های حاضر در این رویداد فرهنگی بزرگ ایرانی هر کدام را که تمایل دارند و در روزهای مشخص انتخاب و خریداری کنند و این تازه شروع مسیر برای علاقمندان به دنیای هنر است. با خرید از ایران تیک لینک خرید از بانی مد به دست شما خواهد رسید.

بانی مد به عنوان بزرگترین مرکز خرید آنلاین پوشاک در این ایام امکان فوق العاده را برای شما فراهم کرده است تا در ایام جشنواره فجر بدون از داست دادن وقت و انرژی خود بهترین لباس ها را از سایت بانی مد خریداری کنید. خرید از میان صد ها برند و امکان مقایسه طرح ها و رنگ های متنوع، امکانی است که در اختیار شما قرار دارد.

یک همکاری ایده‌آل

بانی مد به عنوان بزرگترین مرکز خرید آنلاین پوشاک، کیف و کفش در ایران در ایام جشنواره فیلم فجر 1400 با همکاری مشترک با پلتفرم ایران تیک در کنار شماست. برای خرید بلیط های جشنواره فجر 1400 می‌توانید از طریق پلتفرم ایران تیک اقدام کنید و فیلم های مورد نظر خود را در سالن های انتخابی خود به نظاره بنشینید. اما این یک امکان لازم است و آنچه تجربه خرید اینترنتی بلیط سینما برای جشنواره فجر امسال را می‌تواند برای شما جذاب تر کند، همکاری بانی مد با ایران تیک همزمان با این رویداد فرهنگی است. با خرید بلیط امکان خریدی با تخفیف هایی ویژه برای شما ارسال می‌شود، تخفیف هایی تا 70 درصد همراه با 30 درصد تخفیف ویژه و شما می‌توانید با پوششی به پیشنهاد بانی مد حضور هنرمندان مورد علاقه خود را روی فرش قرمز جشنواره فجر 1400 مشاهده کنید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

خوش پوش، روی فرش قرمز

بانی مد مرکز خرید آنلاین پوشاک در ایران است که از سال 1393 اقدام به ایجاد پلتفرمی برای ارائه پوشاک ایرانی مبتنی بر تنوع سلیقه جامعه ایرانی کرده است. یک پلتفرم جامع که این امکان آنلاین را برای شما فراهم آورده است تا از هر برندی که می‌خواهید و متناسب با بودجه دلخواهتان خریدی به صرفه را تجربه کنید. جشنواره فیلم فجر 1400 می‌تواند بهترین زمان برای خریدی متناسب با آنچه که می‌خواهید باشد. فرش قرمز امسال را با هنرمندان مورد علاقه خود با پوششی به پیشنهاد بانی مد تجربه کنید.

این همکاری میان بانی مد و ایران تیک با شعار "خوش پوش روی فرش قرمز" همزمان با ایام جشنواره فجر 1400 شکل می گیرد و این امکان دراختیار شماست تا با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهید. هم دنیای سینما را پیگیری کنید و هم با خرید پوشاک، کیف و کفش پیگیر دنیای مد و فشن باشید.

بانی مد یک فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک است که به شکل رسمی از سال 1393 وارد عرصه فروش پوشاک از بهترین برندهای داخلی و خارجی شده است. در این روزها که خرید حضوری کمی از رونق سال های پیش خود در شب‌های عید و مناسبتی فاصله گرفته است، می‌توانید با اقدامی هوشمندانه هدیه خود را به آسانی خریداری کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول