اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

98درصد دنباله بندهای کشاورزی در کشور تولید می‌شود

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی در مورد اهمیت تکنولوژی در بخش کشاورزی بیان کرد: در این سال‌ها تمام فکر ما تولید تراکتور بود درحالی‌که ارتقاء تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت بسیار مهم‌تر از تولید تراکتور است.

98درصد دنباله بندهای کشاورزی در کشور تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس،  علیرضا مهاجر معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر بیش از 98درصد دنباله بندها در کشور تولید می‌شود و با ارتقاء کیفیت، کمیت و تکنولوژی امکان تولید 100 درصدی دنباله بندها در کشور وجود دارد.
وی در مورد اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی بیان کرد: مشهد یکی از شهرهای بزرگ کشور به لحاظ توریستی، صنعتی، اقدامات زیربنایی، تولید ادوات کشاورزی نظیر دنباله بندها، ملزومات آبیاری مدرن و تولید بذر است.
مهاجر افزود: با توجه به پتانسیل‌های بالای استان خراسان رضوی، این نمایشگاه به دلیل جذب کشاورزان و متخصصان حوزه‌های مختلف کشاورزی می‌تواند نیاز کشور را به تولید دنباله بند در داخل کشور تأمین کند.
وی در مورد اهمیت تکنولوژی در بخش کشاورزی بیان کرد: در این سال‌ها تمام فکر ما تولید تراکتور بود درحالی‌که ارتقاء تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت بسیار مهم‌تر از تولید تراکتور است.
مهاجر ادامه داد: در زمینه تکنولوژی در بخش کشاورزی نسبت به سایر کشورها عقب هستیم و البته در این سال‌ها خوشبختانه قدم‌های مؤثری برای رفع این نواقص برداشته‌ایم.
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای) از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه افتتاح شد و تا روز جمعه هشتم بهمن‌ماه پذیرایی علاقه‌مندان و فعالان بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول