اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان اصفهان از حوزه قضایی شهرستان سمیرم

رئیس‌ کل دادگستری استان اصفهان در بازدید خود از دادگستری سمیرم، گفت: سازش 77 درصدی در شورای حل اختلاف شهرستان سمیرم نشان از فرهنگ صلح و سازش در این شهرستان است.

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان اصفهان از حوزه قضایی شهرستان سمیرم

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: در جریان بازدید سرزده از حوزه‌های قضایی شهرستان نحوه ارائه خدمات قضایی به مردم، تکریم ارباب‌رجوع، نحوه و اوقات رسیدگی قضایی و اجرای احکام مورد بررسی قرار گرفت که کمبودها و نارسایی‌هایی که در حوزه قضایی وجود دارد دقیقاً توسط معاونین رصد می‌شود.

وی افزود: نکته برجسته پیشی گرفتن شهرستان سمیرم، سطح بالای فرهنگ صلح و سازش به دلیل گذشت مردم، زندگی مسالمت‌آمیز و اعتماد به بزرگان در این شهرستان است که باعث شده ۷۷ درصد از پرونده‌هایی که به شورای حل اختلاف وارد می‌شود توسط اعضا منجر به سازش و مختومه شود.

جعفری با اشاره به کمبود نیرو در دستگاه قضایی شهرستان سمیرم تصریح کرد: در شهرستان سمیرم به دلیل کمبود نیروی قضایی درگذشته تعداد پرونده‌ها افزایشی بوده که در حال حاضر به دلیل تقویت قضات رسیدگی به پرونده‌ها سرعت گرفته است و امیدواریم با تخصیص نیروهای جدید که به استان داده می‌شود در بحث جذب و گزینش قضات بتوانیم شهرستان سمیرم را تقویت کنیم و اوقات رسیدگی را کوتاه کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: پرونده‌ها در شوراهای حل اختلاف با کار جهادی اصلاح و صلح و سازش انجام می‌شود.

انتهای پیام /۶۳۱۱۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول