اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

یادواره 423 شهید مدافع حرم استان قم برگزار می‌شود

فرمانده لشگر 17 علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری یادواره 423 شهید مدافع حرم استان قم خبرداد و گفت: در راستای این یادواره و به مناسبت سالروز آزادسازی نبل و الزهرا برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله دیدار با خانواده شهدا، دو همگانی، دوچرخه‌سواری همگانی، نهال‌کاری و اکران مستند دنبال می‌شود.

یادواره 423 شهید مدافع حرم استان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین تناور امروز در نشست خبری ششمین یادواره 423 شهید مدافع حرم استان‌ قم و یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز آزاد‌سازی شهر نبل و الزهرا توسط مدافعان حرم که در ساختمان رسانه و هنر قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: نسل امروز که ادامه دهنده نسل دوران دفاع مقدس و جان فشانی‌هاست، برخط خود ایستادگی دارد و راه را گم نکرده و هر لحظه پیروزی‌هایی برای اسلام و انقلاب به ارمغان می‌آورد.

وی عنوان کرد: ششمین یادواره شهدای مدافع حرم ایرانی، فاطمیون و زینبیون استان قم در تاریخ سه شنبه 12 بهمن، همزمان با نماز مغرب در مصلی قدس با حضور یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و شعر خوانی ولی الله کلامی با مداحی مهدی سلحشور و همراه با تجلیل از قهرمان ملی محمدرضا گرایی برگزار می‌شود.

فرمانده لشگر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی نبل و الزهرا و با موافقت شورای شهر اسلامی قم نام یکی از خیابان های اصلی به نام فاتحان نبل و الزهرا نامگذاری می‌شود و برنامه هایی از جمله دیدار با 70 خانواده شهدای مدافع حرم، دو همگانی، نهال‌کاری، ورزش باستانی، برگزاری 10 پیش یادواره در 10 نقطه استان قم  و اکران مستند « برای نبل برای الزهرا » تا قبل از برگزاری یادواره انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه هایی از جمله دیدار با ائمه جمعه قم و آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری به منظور استفاده از بیانات علما در برگزاری یادواره و نیز برگزاری ورزش باستانی در 9 بهمن ماه در سالن باستانی پیامبر اعظم(ص) و همچنین دوچرخه‌سواری در روز هشتم بهمن از مبدا سالن شهید حیدریان به سمت میدان مفید و سپس بسمت گلزار شهدا دنبال خواهد شد.

همچنین، در حاشیه این نشست خبری، از پوستر برگزاری ششمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم رونمایی شد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول