اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کلاهبرداری از فروشندگان لوازم خانگی با جعل عنوان در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری فردی در شهرستان اراک که با کلاهبرداری و جعل عناوین مختلف، اقدام به 11 فقره سرقت به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال از فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع لوازم خانگی در این شهرستان اعتراف کرده بود، خبر داد.

کلاهبرداری از فروشندگان لوازم خانگی با جعل عنوان در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از سوی فردی با جعل عناوین مختلف ادارات دولتی و دیگر دستگاه‌های خصوصی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم خانگی، در مناطق مختلف شهرستان اراک، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق مورد نظر در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در تحقیقات فراگیر خود دریافتند که فرد مورد نظر در ابتدا طعمه‌های خود را انتخاب کرده و سپس با جلب اعتمادشان، اقدام به خرید لوازم خانگی از آنان با جعل عناوین مختلف می‌کند.

وی با اشاره به عملیات و تحقیقات تخصصی مأموران انتظامی کلانتری 17 در شناسایی و دستگیری این کلاهبردار افزود: با اتمام تحقیقات فنی مأموران، سرانجام متهم که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری بود، شناسایی و در عملیاتی هدفمند، در شهرستان اراک دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با مواجهه حضوری شاکیان پرونده و ارائه اسناد و مدارک، سارق دستگیر شده سرانجام به ۱۱ فقره کلاهبرداری از فروشندگان لوازم خانگی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال تحت عناوین مختلف مأموران ادارات دولتی و غیردولتی اعتراف و بیان کرد که از قبل فروشندگان لوازم خانگی را شناسایی و سپس با جلب اعتمادشان، در یک فرصت مناسب از آنها کلاهبرداری و بدون پرداخت هرگونه هزینه، لوازم خانگی مورد نظر خود را دریافت می‌کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با هشدار به شهروندان در زمینه عدم اطمینان به افراد ناشناس به منظور پیشگیری از وقوع چنین جرائمی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول