اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پخش یکپارچه اذان در شیراز/ بهره‌برداری در دهه فجر

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، فاز نخست طرح یکپارچه بلندگوهای شهری اذان برای معابر و میادین اصلی شیراز به بهره برداری می رسد.

پخش یکپارچه اذان در شیراز/ بهره‌برداری در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از شیراز، مصطفی مشفقیان پیش از‌ ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار ضمن اعلام این خبر گفت:امسال این طرح غیرعامل در 3 فاز به‌طول 68 کیلو متر و 2 فاز دیگر در سال آینده به‌ بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین رسالت شهرداری شیراز عمل به تکلیف سند فرهنگی مهندسی است و در این مورد 385 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در دستور کار این این سازمان قرار دارد.

این مسئول بیان داشت:  تفاهمنامه با صدا و سیما در مورد ساخت سریال حضرت‌احمدبن‌موسی(ع)، طرح احیاء هویت فرهنگی، اجتماعی محلات با محوریت مساجد، احداث 3 مرکز تخصصی در حوزه تولید محتوا با همکاری دانشگاه، ایجاد مکانی برای فعالیت رسانه هایی که دارای مجوز رسمی و نیز راه اندازی کافه رسانه در بلوار چمران در سال‌آینده و ایجاد طرح های پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی با محوریت مساجد شیراز از جمله فعالیت های در دست اجرا است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در پایان گفت: احداث دیوارنگاره میدان امام حسین(ع)، توجه‌ به‌ زیر ساخت ورزشی و ورزش پایه، سرمایه گذاری در‌کشتی فرنگی و نیز حمایت از ورزش همگانی از دیگر برنامه های این شهرداری است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول