اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیکوکار گنبدی ۳۷ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد/ آزادی ۶ زندانی بانو

رئیس مجمع خیرین گلستان گفت: در سالروز تولد حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر ۳۷ زندانی جرائم غیرعمد را در مشهد و گنبدکاووس آزاد شدند.

نیکوکار گنبدی ۳۷ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد/ آزادی ۶ زندانی بانو

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد شهرکی رئیس مجمع خیرین گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر مقدمات آزادی ۳۷ زندانی جرائم غیرعمد در مشهد مقدس و گنبدکاووس فراهم شد.

وی گفت: با توجه به روز زن و مادر تلاش کردیم تا تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد بانو که در زندان بسر می‌برند را آزاد کنیم که توانستیم شرایط ازادی ۶ زندانی بانو را فراهم کنیم.

رئیس مجمع خیرین گلستان خاطرنشان کرد: از تعداد ۳۷ زندانی آزادشده تعداد ۲۲ زندانی که همگی آقا ودر گنبدکاووس هستند و تعداد ۱۵ زندانی در مشهد مقدس آزاد شدند که از ۱۵ زندانی آزاد شده در مشهد مقدس ۶ زندانی خانم هستند.

شهرکی ادامه داد: بانوان نقش بسیار مهمی در خانواده داشته و اگر زنان به هر دلیلی در کانون خانواده حضور نداشته باشند آسیب‌های جدی برای فرزندان خانواده ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و خانواده بر آن شدیم تا شرایط آزادی  زندانیان خانم جرائم غیرعمد را فراهم کنیم تا از این طریق در کاهش آسیب‌های اجتماعی گامی برداریم.

رئیس مجمع خیرین گلستان بیان کرد: در راستای حمایت از خانواده زندانیان نیز در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) تعداد ۳۵ کارت هدیه و ۵۰ بسته معیشتی که ارزش هر یک از بسته‌های معیشتی ۷۰۰ هزار تومان بود  بین این خانواده‌ها توزیع شد.

محمد شهرکی تاکنون شرایط آزادی  بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد

شهرکی تاکنون شرایط آزادی بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرده و بعد از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سراسر ایران توزیع کرده است.

وی همچنین در روزهای گذشته پنج کامیون اقلام بهداشتی و غذایی را به استان‌های سیل‌زده کرمان و سیستان و بلوچستان اهدا کرد.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول