اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز فعالیت حرفه‌ای 2 رشته جدید قایقرانی در قم

رئیس هیات قایقرانی استان قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در هیات، فعالیت حرفه‌ای در رشته‌های کانوپولو و آب‌های آرام (کایاک) در قم فراهم شده است.

آغاز فعالیت حرفه‌ای 2 رشته جدید قایقرانی در قم

مجید ولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: وسایل و تجهیزات لازم به منظور فعالیت در رشته قایقرانی به صورت حرفه‌ای، مکان اختصاصی انجام تمرینات و مربیان دارای مدرک رسمی از فدراسیون در دو رشته آب‌های آرام (کایاک) و کانوپولو در هر دو بخش آقایان و بانوان فراهم شده است.

وی که نخستین رئیس هیات این رشته ورزشی جدیدالتاسیس در قم به شمار می‌رود، اضافه کرد: در بخش تجهیزات، تعداد ۱۰ قایق رشته کانوپولو همراه با امکانات دیگر نظر پارو، کاور، کلاه توپ و همچنین قایق کایاک و پاروی حرفه‌ای و کایاک تورینگ تهیه شده و آماده استقبال علاقمندان به این رشته است.

رئیس هیات قایقرانی استان قم افزود: دیگر نیاز فعالیت در این رشته، وجود مکان اختصاصی برای آموزش آن با همکاری هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در استخر شهید حسین دخانچی مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد (جنب عوارضی اتوبان قم – کاشان) فراهم شده و تمرینات نیز در دو دریاچه مصنوعی موجود در سطح قم برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در بخش مربیان نیز سرکار خانم بلم‌چی در بخش بانوان و آقای مطیری در بخش مردان مسوولیت آموزش شرکت کنندگان را بر عهده دارند، در پایان باید به این موضوع اشاره کنم که شرایط برای حضور در این رشته جذاب برای همه علاقمندان به قایقرانی فراهم شده و از تمام مردم دعوت می‌کنیم با مراجعه به صفحه اختصاصی هیات به نشانی qom.icf@ اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند.

انتهای پبام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول