اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از آغاز طرح توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی در شهرستان بیرجند خبر داد.

آغاز عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، « حسین موهبتی» امشب در کارگروه تنظیم بازار استان اظهارداشت: عرضه اینترنتی اقلام و کالاهای اساسی می‌تواند در توزیع بهتر و همچنین با نظارت کافی و بیشتر مؤثر باشد.

وی از ارائه برخی اقلام ضروری مردم به صورت اینترنتی در بیرجند خبر داد و افزود: این موضوع اقدامی مناسب و ارزنده در راستای تنظیم بازار و اطمینان خاطر مصرف کنندگان بوده که در شهرستان بیرجند آغاز می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، متقاضیان می‌توانند برای تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز خود به صورت اینترنتی اقدام و با هزینه حمل رایگان در محل منزل این کالاها را دریافت کنند.

موهبتی به مزایای این طرح اشاره داشت و افزود: این طرح از هدررفت وقت جلوگیری، توزیع را سرعت و همچنین سبب نظارت بهتر بر توزیع کالاهای اساسی می‌شود.

گفتنی است در پایان این جلسه وضعیت ذخیره‌سازی و تأمین میوه تنظیم بازار پایان سال بررسی و مصوب گردید به منظور کنترل قیمت کالا‌های اساسی در ایام پایان سال، حدود ۹۰۰ تن برنج  و ۱۷۵ تن شکر تنظیم بازار در سطح بازار استان توزیع شود.

همچنین در این جلسه طرح سامانه توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی که توسط سازمان تعاون روستایی و اداره کل پست استان راه‌اندازی شده بود مورد تصویب اعضاء قرار گرفت و مقرر شد که بخشی از کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار از این طریق در سطح بازار استان توزیع شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول