اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر گفت: در راستای  تببین دستاوردهای  انقلاب اسلامی  در ایام الله دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌های متنوع فرهنگی در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دهه فجر را فرصتی  برای بیان خدمات نظام  اسلامی و خاطرات شیرین فجر انقلاب دانست و گفت : در ایام دهه فجر همزمان با سراسر کشور فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اکران می‌شود.

پیرسبزی با بیان اینکه برای نخستین بار ۳ نمایش و دو فیلم از استان کهگیلویه و بویراحمد در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر و فیلم فجر نمایش داده می‌شود بیان کرد: همزمان با سراسر کشور موسیقی فجر نیز از ۲۴ تا ۲۹ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از هنرمندان فجرآفرین هم استانی نیز تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره تجسمی فجر در نگارخانه باران از ۱۵ تا ۳۰ بهمن، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب ، تجلیل از هنرمندان فجر آفرین در رشته های مختلف  هنری و اجرای ۱۱  مسابقه‌ تلویزیونی با موضوع انقلاب با مشارکت صدا وسیما را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

 پیرسبزی،  رونمایی از کتاب شرح احوال و آثار نویسندگان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های ترکیبی  و نمایشگاه تجسمی و برگزاری  شب شعر خاطره در شهرستان‌ها را بخش دیگری  از برنامه های فرهنگی ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در دهه فجر است.

وی در پایان گفت: نمایشگاه مجازی کتاب نیز از سوم تا دهم بهمن نیز جهت علاقمندان کتاب و کتابخوانی در حال برگزاری  است.

پیرسبزی افزود: در این دوره ۱۹۰۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب ثبت نام کرده‌اند و می‌توانند کتاب‌های خود را از طریق سامانه مجازی نمایشگاه برای مخاطبان عرضه کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول