اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

ابراز امیدواری وزیر خارجه سوریه به موفقیت آمیز بودن مذاکرات جاری در وین

وزیر خارجه سوریه در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق نسبت به موفقیت آمیز بودن مذاکرات جاری در وین ابراز امیدواری و از حمایت‌های ایران از ملت و دولت سوریه قدردانی کرد.

ابراز امیدواری وزیر خارجه سوریه به موفقیت آمیز بودن مذاکرات جاری در وین

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق با فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

وزیر امور خارجه سوریه با ستودن نقش ایران در حمایت از ملت و دولت سوریه در جنگ علیه تروریست‌ها و حامیان بین‌المللی آنها، اراده سیاسی حاکم بر روابط دو کشور را زمینه مناسبی برای گسترش مناسبات فیمابین خصوصا در عرصه اقتصادی برشمرد.  
وی همچنین با اشاره به دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد که مذاکرات وین به موفقیت بینجامد و بدین وسیله تحریم‌های ظالمانه آمریکا از ملت و دولت ایران رخت بربندد. 
سبحانی نیز بر آمادگی طرف ایرانی برای اجرای توافقات فیمابین تاکید و ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور بیش از گذشته روند رو به رشد خود را طی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول