اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توقیف خودروی حامل ۴۴ قطعه اشیاء عتیقه در کرمان+فیلم

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله قاچاق مطلع شدند و در بازرسی از این خودرو ۴۴ قطعه اشیاء عتیقه به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال کشف شد.

توقیف خودروی حامل ۴۴ قطعه اشیاء عتیقه در کرمان+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله قاچاق مطلع شدند که با هماهنگی دستگاه قضایی خودرو را شناسایی کردند و در بازرسی از این خودرو ۴۴ قطعه اشیاء عتیقه کشف و در همین راستا یک نفر دستگیر و خودرو هم توقیف شد.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان رسمی میراث فرهنگی ارزش ریالی این اشیا عتیقه ۵۰ میلیارد ریال است، گفت: ریشه‌یابی مسئله و دستگیری سایر اعضاء در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار دارد.
 


فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماشین حامل اشیاء عتیقه از استان‌های شرقی به سمت استان وارد شد و قرار بود در یکی از شهرستان‌های شمالی استان در بار پسته جاساز و به مرکز کشور و نهایتا به خارج از کشور ارسال شود.

ناظری خاطرنشان کرد: با نظر کارشناس رسمی میراث فرهنگی قدمت ظروف مفروغ مربوط به ۲ هزار سال قبل از میلاد است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول