اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سرمایه‌گذاری ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی شستا جهت پیشبرد مگاپروژه‌های جنوب فارس

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس از توافق با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای انجام پروژه های بزرگ جنوب کشور خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی شستا جهت پیشبرد مگاپروژه‌های جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در نشستی که با مدیرعامل شستا برگزار شد، نظر این هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری برای انجام پروژه‌های بزرگ جنوب کشور جلب شد.

وی با بیان اینکه شستا طی چهار سال، ۴۰۰ هزار میلیارد تومان در پروژه ها سرمایه‌گذاری خواهد نمود، گفت: تلاش فراکسیون جنوب کشور این است که سهم عمده ای از این سرمایه‌گذاری را به پروژه های بزرگ و محرک جنوب کشور تخصیص دهد.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس با بیان اینکه شستا برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی است، افزود:  در این نشست با ارائه گزارشی از پروژه ها، مسوولان شستا پروژه‌های جنوب را در اولویت قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: فراکسیون جنوب از ظرفیت شستا در این راستا بیشتر استفاده خواهد کرد، پس سعی می کنیم به صورت مستمر جلسات خود را تا حصول نتایج قطعی دنبال کنیم.

عزیزی همچنین از تشکیل دبیرخانه فراکسیون جنوب کشور مجلس خبر داد و گفت: فراکسیون جنوب برای جبران عقب ماندگی این منطقه از کشور از همه ظرفیت های سرمایه گذاری هلدینگ ها و وزارتخانه ها بهره خواهد برد.

لازم به ذکر است فراکسیون جنوب کشور مجلس برای نخستین بار با حضور نمایندگان هفت استان جنوب کشور شامل فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد در خانه ملت شکل گرفته که ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در این دوره با کسب حداکثر آرا، به ریاست این فراکسیون رسید.

استان های مذکور، حدود ۸۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول