اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

رشد 10برابری سود بیمه تجارت نو طی سه سال/بنو پیشگام در تحول دیجیتال

قائم مقام بیمه تجارت نو با بیان این که این شرکت در تحول دیجیتال پیشگام است،‌گفت: سودآوری شرکت بیمه طی سه سال 10 برابر شده است.

رشد 10برابری سود بیمه تجارت نو طی سه سال/بنو پیشگام در تحول دیجیتال

اخبار شرکتها؛ به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت نو، ابراهیم غلامی قائم مقام بیمه تجارت نو در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد 26 برابری تولید حق بیمه در سه سال گذشته گفت که این رشد در یک بازار رقابتی صورت گرفته و در حال حاضر ارزش حق بیمه صادره در شرکت بیمه تجارت نو به رقم 1350 میلیارد تومان در 10 ماه امسال رسیده است. 

وی در مورد فعالیت این شرکت در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: ‌از زمانی که بازار سرمایه دچار مشکل شد که مصادف با ابتدای مدیریت آقای نوراللهی در این شرکت بود، ریل سرمایه‌گذاری تغییر پیدا کرد و سرمایه‌گذاری براساس برنامه برای رسیدن به سود مورد انتظار بودجه شرکت و حفظ منافع سهامداران انجام شد و ما از اتفاقات کشور به بهترین نفع استفاده کردیم و یک کمیته سرمایه‌گذاری در تجارت نو فعال شد که مسئولیت این کمیته را آقای مرادی رئیس هیأت مدیره برعهده دارد.

قائم مقام بیمه تجارت نو همچنین گفت: ‌تا زمانی که بازار سرمایه سود داشت، در بازار سرمایه بودیم و سود خوبی هم کسب کردیم. بعد از آن براساس تحلیل‌ها مشخص شد که بازار دچار مشکلاتی می‌شود و ریل سرمایه‌گذاری را تغییر دادیم و با سرمایه‌گذاری در بخش املاک توانستیم سود خوبی برای شرکت و سهامداران ایجاد کنیم. 

وی همچنین گفت: در زمینه فروش بیمه‌نامه‌های زندگی، تحقق 130 درصدی نسبت به بودجه پیش‌بینی شده داشته‌ایم که البته رشد آن نسبت به سال گذشته 60 درصد بوده است؛ یعنی در 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 130 درصد از بودجه بیمه عمر و زندگی محقق شده است.

* پیشگام در تحول دیجیتال

غلامی افزود:  ما جزو اولین شرکت‌هایی هستیم که به خاطر تحول دیجیتال مورد تقدیر بیمه مرکزی قرار گرفته‌ایم و در زمینه توسعه استارت‌آپ‌ها و اپلیکشن‌های جدید فروش بیمه در هفته قبل نیز تفاهم‌نامه‌ای در بیمه مرکزی امضا کردیم که محصولات بیمه عمر و زندگی در قالب اپلیکشن خدمات زیادی به مردم ارائه ‌کند و این اپلیکیشن آبان ماه در تهران و بعد از آن در ارومیه رونمایی شد.

به گفته وی، از اقدامات مهم تجارت نو گرفتن مجوز بیمه اتکایی از بیمه مرکزی بود که طبق قانون باید پنج سال از تأسیس شرکت بگذرد که این زمان گذشته است و همچنین در زمینه تحول دیجیتال از دانشگاه تهران گواهی سطح یک زبدگی دیجیتال دریافت کردیم، به گونه‌ای که رئیس کل بانک مرکزی بیمه تجارت نو را به عنوان تحول دیجیتال معرفی می‌کند و در زمینه هوش مصنوعی و بلاکچین نیز فعالیت داریم.

غلامی جانشین مدیر عامل بیمه تجارت نو با بیان اینکه بزرگترین سرمایه بیمه تجارت نو نیروی انسانی متخصص است، گفت: منع فعالیت عضو سابق هیات مدیره بیمه تجارت نو ، با تصمیم بیمه مرکزی صورت گرفته است.

غلامی، در پاسخ به سوالی در مورد علل تعلیق فعالیت یکی از اعضاء هیات مدیره شرکت از فعالیت گفت: منع فعالیت یکی از اعضای سابق هیات مدیره بیمه تجارت نو ، با تصمیم بیمه مرکزی صورت گرفته است.

غلامی با تاکید بر اینکه در مورد تخلفات احتمالی با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد، متذکر شد: بیمه تجارت نو نقشی در این امر نداشته و تعلیق فعالیت بیمه‌ای عضو پیشین هیات مدیره بیمه تجارت نو با تصمیم بیمه مرکزی و مصوبه شورای عالی بیمه صورت گرفته و این تصمیم نیز بنابر اذعان نهاد نظارتی در راستای شفافیت عملکرد مدیران کلیدی است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول