اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دستورات استاندار خراسان رضوی برای رویارویی با پیک احتمالی کرونا

استاندار خراسان رضوی گفت: لازم است همه بخش‌های درمانی در استان از آمادگی صد درصد برخوردار باشند.

دستورات استاندار خراسان رضوی برای رویارویی با پیک احتمالی کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با تاکید بر لزوم افزایش ضریب بهداشتی، خاطرنشان کرد: در صورت رویارویی با پیک احتمالی بیماری، همه بخش‌های درمانی در استان از آمادگی صددرصد برخوردار باشند. ضرورت دارد از یک روش درمانی معین و مشخص برای هدایت بیماران در مراکز درمانی استفاده شود تا سردرگمی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش ضریب بهداشتی افزود: باید موضوع کنترل و قرنطینه مبتلایان به اومیکرون را شدت ببخشیم و نسخه‌های واحد برای درمان و هدایت بیماران به کار بگیریم.

نظری ضمن تاکید بر کنترل مبادی ورودی به استان خصوصا مرز زمینی خاطرنشان کرد: در ارتباط با تزریق دوز سوم واکسن نیز مراکز واکسیناسیون باید کار خود را دنبال کنند تا از کنترل بیماری اطمینان پیدا کنیم. اوضاع مشهد باید به نحوی مدیریت شود تا تعطیلات ابتدای سال جدید تحت تاثیر شیوع بیماری قرار نگیرد و فضای مشهد اجازه تشرف را به دلدادگان بارگاه مطهر رضوی بدهد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول