اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سفر به چین و روسیه اوج ذکاوت دیپلماتیک است/ مراحل درمانی مهدی چمران به خوبی پیش می رود

نائب رییس شورای شهر تهران حضور رئیس جمهور در روسیه را دارای پیامدهای مثبت دیپلماتیک دانست و اظهار داشت:‌ ارتباط با چین و روسیه به منظور ایجاد تعادل ، اوج ذکاوت دیپلماتیک است.

سفر به چین و روسیه اوج ذکاوت دیپلماتیک است/ مراحل درمانی مهدی چمران به خوبی  پیش می رود

به گزارش خبرنگار فارس، پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران در نطق پیش از به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) به ابعاد والای شخصیت حضرت فاطمه (س)کرد و اشاره به اینکه شخصیت حضرت فاطمه بسیار منحصربه فرد است و رخدادهای زندگی ایشان پر از نکات تامل برانگیز است گفت: اینکه در آیات قرانی شان ایشان در بالاترین وجه مورد عنایت حضرتر ربوبی قرار گرفته است نشان می دهد، حضرت فاطمه معادل هستی ارزش و قدر دارد.

وی ادامه داد: خدواند بزرگترین ارزش‌گذاری را در وجود این شخصیت بزرگ  قرار داده است و با اینکه عنوان می کردند پیامبر به دلیل نداشتن پسر دین و رسالتش بر باد می رود، خداوند می فرمایند اراده ما بر این قرار گرفته که ارزش‌های فاسد جنسیت زده جاهلی را با وجود حضرت فاطمه کنار بزنیم.

سروری با تاکید کرد:  سیر مراحل درمانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حال انجام است و به زودی شاهد حضور وی در شورا خواهیم بود.

نائب رئیس شورای شهر تهران به سفر مهم رئیس جمهور به روسیه  نیز اشاره کرده و آنرا فصل جدیدی از دیپلماسی کشور دانست که در راستای تحقق شعار نه شرقی و نه غربی بوده است.

وی با اشاره به اینکه حرف ما این است که معادله دیپلماسی باید براساس منافع ملی باشد، گفت: وقتی مذاکرده کننده ما علاوه بر مذاکره سفرهایی هم به چین و روسیه دارد و صرفا  بر روی مذاکره با غربی ها تمرکز نکرده است،  اوج ذکاوت دیپلماسی را به خرج داده است.

وی  حضور رئیس جمهور در روسیه را دارای پیامدهای مثبتی دانست و اظهار داشت:‌دیپلماسی باید بر مدار منافع ملی در گردش باشد و غرب و شرق باید بدانند جمهوری اسلامی هرجا منافعش اتخاذ کند در آنجا حضور خواهد داشت و حضور در چین و روسیه به منظور ایجاد تعادل دیپلماتیک است.

سروری همچنین حضور رئیس جمهور پس از سفر دیپماتیک سنگین در روسیه به کرمان را طلیعه کار جهادی در کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول