اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

عضو مجلس خبرگان: دست‌ مدافعان سلامت را می‌بوسم

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های همگانی در جهت پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا گفت: من به‌شخصه دست مدافعان سلامت و همه دست‌اندرکاران جبهه مقابله با کرونا را می‌بوسم.

عضو مجلس خبرگان: دست‌ مدافعان سلامت را می‌بوسم

آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پوشش بالای واکسیناسیون کرونا در کشور اظهار کرد: در طول دوران کرونا مدافعان سلامت به‌ویژه کادر بهداشت و درمان زحمات مضاعفی را متحمل شده‌اند.

وی بابیان اینکه یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت طی ماه‌های اخیر، تزریق پرشتاب واکسیناسیون کرونا بوده، افزود: میلیون‌ها نفر در طی یک بازه زمانی کوتاه علیه ویروس کرونا واکسینه شده که طبق اظهارنظر متخصصان امر، این مهم در مدیریت این بیماری بسیار اثرگذار بوده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اذعان به اینکه سلامت و پایداری آن در جامعه بسیار مهم است، گفت: من به‌شخصه دست مدافعان سلامت و همه دست‌اندرکاران جبهه مقابله با کرونا را به جهت تلاششان در حوزه سلامت می‌بوسم و از خداوند برای توفیقات روزافزونشان دست دعا بلند می‌کنم.

اشکوری تلاش برای نهادینه کردن سلامت در جامعه را قابل‌تحسین دانست و تصریح کرد: توسعه و پایداری سلامت در جامعه نیازمند مدیریت جهادی است و خوشبختانه در مهار ویروس کرونا مجموعه وزارت بهداشت با همه گروه‌های مشارکت‌کننده نقش به سزایی داشته‌اند.

وی تزریق واکسن کرونا را در کنترل نسبی ویروس کرونا حائز اهمیت برشمرد و افزود: مردم به هر واکسنی که اطمینان پیدا می‌کنند در سلامتی آن‌ها مؤثر هست، مختارند و می‌توانند استفاده کنند.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با استعانت از درگاه الهی مبنی بر رفع گرفتاری بشر از ویروس منحوس کرونا بیان کرد: امیدواریم کل دنیا از شر این ویروس رها شود و مردم به آرامش برسند.

اشکوری، بر کمک و مساعدت همگانی در جهت کاهش آسیب‌های وارده به مردم متأثر از کرونا تأکید کرد و گفت: هرکسی به‌اندازه وسع و توان خود می‌تواند در کنترل این بیماری سهیم باشد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول