اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پیش فروش قبر بدون ضابطه!

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت:پیشنهادم در خصوص پیش‌فروش قبرها این است در بلوک‌هایی که افراد توانمند برای خرید مراجعه می‌کنند هزینه را افزایش داده و مابقی را مطابق تعرفه‌های قبلی محاسبه کنیم.

پیش فروش قبر بدون ضابطه!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در چهل‌وهفتمین جلسه علنی فوق‌العاده اظهار کرد: هزینه انتقال قهری قبرها ناشی از اجرای پروژه‌های شهرداری به وادی‌رحمت بر عهده شهرداری منطقه مربوطه باشد.

وی گفت: پیشنهادم در خصوص پیش‌فروش قبرها این است در بلوک‌هایی که افراد توانمند برای خرید مراجعه می‌کنند هزینه را افزایش داده و مابقی را مطابق تعرفه‌های قبلی محاسبه کنیم.

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پیشنهادم می‌کنم هزینه انتقال قهری قبرها ناشی از اجرای پروژه‌های شهرداری به وادی‌رحمت بر عهده شهرداری منطقه مربوطه باشد.

مراسم ترحیم در وادی‌رحمت مطابق شئونات اسلامی برگزار شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست گفت: برگزاری برخی از مراسمات ترحیم در وادی‌رحمت مطابق شئونات اسلامی نبوده و بهتر است نهادی به این امور رسیدگی کند.

حکیمه غفوری اظهار کرد: در جامعه ما صدیقین را بانوان تربیت می‌کنند، ولی پیرو مطالب مطرح شده در جلسه، گویا در راستای قبور صدیقین محلی برای بانوان در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: متاسفانه در برگزاری برخی از مراسم‌ها شئونات اسلامی زیر سوال رفته و گویی این موضوع به وادی‌رحمت هم ورود پیدا کرده است.

غفوری یادآور شد: برگزاری برخی از مراسم‌های ترحیم در وادی‌رحمت مطابق شئونات اسلامی نبوده و بهتر است نهادی به این امور رسیدگی کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول