اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

لزوم مشخص شدن اولویت‌های کشور در حوزه رسانه/ بسیج رسانه طرح و برنامه کارشناسی ارائه دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ضمن درخواست مشخص کردن اولویت‌های کشور در حوزه رسانه با ارائه طرح و برنامه کارشناسی از بسیج رسانه، گفت: نیازهای امروز جامعه باید بررسی و براساس آن نیروهای کارشناسی در حوزه رسانه فعال شوند.

لزوم مشخص شدن اولویت‌های کشور در حوزه رسانه/ بسیج رسانه طرح و برنامه کارشناسی ارائه دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اظهارداشت: یکی از رسالت‌های رسانه‌ها نشان دادن چهره واقعی دشمنان و جنایات مدعیان حقوق بشر با سند و مدرک بوده که در این زمینه نیاز به فعالیت بیشتر رسانه‌ها انتظار می‌رود.

وی از بسیج رسانه مشخص کردن اولویت‌های کشور در حوزه رسانه را با ارائه طرح و برنامه کارشناسی درخواست کرد و افزود: نیازهای امروز جامعه باید بررسی و برای آینده برنامه‌های لازم ارائه تا براساس آن نیروهای کارشناسی در حوزه رسانه فعال شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب غنی بوده اما متأسفانه زبان ما گنگ و قلم ما شکسته است، تصریح کرد: بنابراین در این حیطه وظیفه سنگینی بر دوش رسانه‌ها بوده و باید تلاش بیشتری کنند.

عبادی با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی و نرم‌افزاری، کم می‌آوریم و بهترین کارهای کارشناسی شده شرعی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی را انجام می‌دهیم، یادآور شد: اما دشمن بیرونی با ابزار خودش و دوستان نادان در داخل، کارهای کارشناسی شده را زیر سوال برده و حمله‌ور می‌شوند.

وی به جنایات دشمن اشاره داشت و اضافه کرد: برخلاف تمامی قوانین وارد کشورهای دیگر شده و زنان و کودکان را می‌کشند، مردم را آواره، برده‌داری و انواع سوء‌استفاده‌ها را انجام می‌دهند ولی اقدامات خوب کشورمان را زیرسؤال می‌برند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بعد از جهانی دوم آمریکا به 50 کشور تجاوز کرده است، اضافه کرد: سابقه جنایات آمریکا در کشورهای مختلف مسلمان مشهود است.

عبادی با اشاره به جریان قتل عام 60 غیرنظامی در یمن در روز گذشته گفت: این جریان نیز نمونه‌ای از جنایات آمریکا بوده که متأسفانه رسانه‌ها در مقابل آن سکوت کرده و اما اگر یک جاسوس که رسوایی او مشخص بوده و خساراتی بر کشور داشته، اعدام شود همه رسانه‌ها حمله می‌کنند.

وی ادامه داد: همه این موارد ناشی از ضعف رسانه‌ای بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه فضای مجازی که در تمامی کشورها دارای قانون است، تصریح کرد: حتی در کشورهای فاسد رسانه‌ها دارای قانون و در کنترل آنها بوده اما رسانه ما قانونی نداشته و فضای مجازی آزاد است.

عبادی با اشاره به اینکه بیش‌از ۴۰ سال بوده که مردم تلخی‌های ظلم و ستم را کشیده‌اند، یادآور شد: نفرت از لیبرال دموکراسی در بین مردم دنیا بیدار و عدالت‌طلب شده‌اند و رسانه می‌خواهد که این عدالت را باز کند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که دولت مردمی و انقلابی بوده امکان صحبت با مسؤلان وجود دارد اما در گذشته مردم نمی‌توانستند به راحتی با مسؤلان حرف بزنند، تصریح کرد: نیروهای نظارت بر رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب هم همین گونه بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اصلاح رسانه ملی گفت: این اصلاحات حتی در مورد برنامه‌های کودک باید انجام و طرحی که بر تهیه برنامه‌هایی برای سرگرمی کودکان موضوعات تربیتی را نیز مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول