اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مشکلات اقتصادی نتیجه فعالیت گروه‌های دلبسته به غرب و تفکر لیبرالی است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اگر امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است ربطی به انقلاب نداشته بلکه نتیجه فعالیت ۳۴ ساله این گروه و دل بستن به غرب و تفکر لیبرالی در اقتصاد است.

مشکلات اقتصادی نتیجه فعالیت گروه‌های دلبسته به غرب و تفکر لیبرالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، « جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی در جمع مردم خوسف با اشاره به مسائل بین‌المللی اظهارداشت: در موضوعات خارجی و سیاست بین‌الملل ورق دارد به نفع جبهه مقاومت بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه امروز دغدغه جدی اسرائیل که قرار بود روزی قصد فتح حماس و غزه داشت، شبهه نظامیان حماس و حزب‌الله لبنان است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها برای بر هم زدن سوریه بنا داشتند حکومت سوریه را به طور کامل تغییر دهند، اما سوریه روی پای خود ایستاد و دولت‌های آمریکا یکی پس از دیگری تغییر و به اهداف شوم خود نرسیدند.
استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم با رأی تمام اعضای اجلاسیه شانگهای به طور رسمی به عضویت اصلی سازمان همکاری‌های شانگهای درآمده است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران از حالت تدافعی خارج شده و حالت هجومی پیدا کرده و این موضوع سبب شده ایران به عضویت معاهده شانگهای درآید که این اتفاق، برکات اقتصادی خوبی را در سال‌های آینده برای کشور به رقم می‌زند.
قناعت اضافه کرد: سازمان شانگهای یک بلوک جدید اقتصادی شامل روسیه، چین و کشورهای حوزه خلیج فارس بوده که قبل از این غربی‌ها اجازه عضویت ایران در سازمان را نمی‌دادند که خوشبختانه امروز به برکت اقتدار ایران، کشورمان یکی از اعضای این معاهده است.
وی با اشاره به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در موضوعات خارجی گفت: شرایط به نفع ایران در حال تغییر بوده که این مهم به برکت رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان حاصل شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی به مشکلات اقتصادی جامعه اشاره داشت و یادآور شد: این مشکلات با همت و برنامه‌هایی که در دولت جدید وجود داشته  در حال مرتفع شدن بوده که البته در این راه مردم نیز باید همچون گذشته صبوری به خرج دهند و همراه دولتمردان باشند.

قناعت با بیان اینکه از ۴۲ سال عمر انقلاب، حدود ۳۴ سال قوه مجریه و به ویژه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و نیز وزارت اقتصاد در دست یک گروه و جناح خاص سیاسی در کشور که از آنها به عنوان لیبرالیست‌ها، تکنوکرات‌ها و افرادی که تفکر انقلابی ندارند و فرزندانشان در غرب هستند و در اندیشه اقتصادی آنها، اسلام جای ندارد بوده است، اضافه کرد: اگر امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی بوده ربطی به انقلاب نداشته بلکه نتیجه فعالیت ۳۴ ساله این گروه و دل بستن به غرب و تفکر لیبرالی در اقتصاد است.

وی افزود: مردم ما باید بدانند چنانچه دولت انقلابی به طور کامل مستقر و مسئولیت‌ها در دست نیروهای انقلابی، دلسوز، ارزشی، جهادی و جان برکف بیفتد، فضای کشور تغییر و مشکلات معیشتی مردم حل می‌شود.
استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه همه مشکلات را نمی توان فوری حل کرد، اما دولت و خدمتگزارن به مردم در حال تلاش شبانه روزی هستند تا هر چه زودتر مشکلات کمتر شود، تصریح کرد: همان طور که در عرصه‌‎های بین المللی پیشرفت کردیم، در حل مشکلات داخلی هم پیشرفت می‌کنیم.

قناعت ادامه داد: فقط مردم باید مراقب باشند که در انتخابات‌ها به چه افرادی رأی می‌دهند، چنانچه به افراد دلسوز رأی بدهند مشکلات حل و وضع مردم خوب می‌شود اما وقتی به کسی که اعتقادی به اقتصاد اسلامی ندارد و نگاه او به لیبرالی غربی بوده وضع کشور همین می‌ماند.
وی به سفرهای شهرستانی خود در طی دوران مسؤلیتش در استان اشاره داشت و گفت: در اولین فرصت دوباره به این شهرستان سفر کرده و مشکلات را احصاء و برخی مسایل را فوری و برخی دیگر را طی بازه زمانی بیشتر حل می‌کنیم.
استاندار خراسان‌جنوبی اضافه کرد: خوسف شهر علم و فقاهت و دیار بزرگان و علمای برجسته همانند خاندان آیت الله عبادی است.
قناعت قول تدارک سفری یک روزه به این شهرستان را داد و خاطرنشان کرد: این سفر باید از قبل مطالعه شود و مشکلات این شهرستان بررسی و با حضور همه مدیران استانی و شهرستانی برای رفع آنها اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول