به گزارش خبرگزری فارس به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی علی اکبر احمدزاده مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد: در جلسهای با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، هماهنگیهای لازم برای آموزش فرهنگی میزبانی به اصناف مشهد و خدمات دهندگان به زائران انجام شد.
وی افزود: آداب و فرهنگ میزبانی از زائران سرفصلهای مهم این دوره آموزشی خواهد بود و هدف نهایی این طرح، تحقق عنوان «همه خادم الرضائیم» است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: کارکنان واحدهای اقامتی، فرودگاه، راهآهن، پایانه مسافربری، رستورانها، رانندگان تاکسی، فروشندگان، کسبه و بازاریان اطراف حرم مطهر در اولویت اجرای این طرح قرار دارند. همه مجاوران بارگاه مطهرامام رضا (ع) خادم الرضاهستند و باید به بهتربن شیوه با زائران امام رضا (ع) رفتار کنند که مورد قبول آن امام همام قرار گیرد.
انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹