اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

استاندار کرمان: تجهیزات راهسازی در اختیار فرمانداری ریگان قرار می‌گیرد

استاندار کرمان گفت: تجهیزات راهسازی مورد نیاز در اختیار فرمانداری ریگان قرار گیرد و ظرف حداکثر ۱۵ روز جاده موقت در کنار پل و بخش‌های آسیب دیده احداث شود.

استاندار کرمان: تجهیزات راهسازی در اختیار فرمانداری ریگان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زینی‌وند امروز در آیین خاکسپاری دو کودک جان باخته در روخانه مجاور روستای ناصرآباد شهرستان ریگان شرکت و با خانواده این دو کودک ابراز همدردی کرد.

استاندار کرمان عنوان کرد: هم رئیس جمهور و هم وزیر کشور قصد حضور در مناطق سیل‌زده شرق استان را داشتند اما شرایط آب و هوایی، اجازه پرواز فراهم نشد اما ایشان همواره پیگیر مسائل این منطقه بودند.

مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر نیز خواستار توجه بیشتر به مناطق شرقی و دوبانده کردن محور نرماشیر ریگان شد.

استاندارکرمان از پل تخریب شده توکل‌آباد در محور ریگان - ایرانشهر بازدید کرد و  دستور داد تجهیزات راهسازی مورد نیاز در اختیار فرمانداری ریگان قرار گیرد و ظرف حداکثر ۱۵ روز جاده موقت در کنار پل و بخش‌های آسیب دیده احداث شود.

استاندارکرمان در ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی در فرمانداری ریگان بر استفاده از دانش بومی و نظرات افراد محلی در طرح‌های آبخیزداری، لایروبی، احداث سد و سیل‌بندها در کل استان تاکید کرد.

زینی‌وند توجه به هشدارها و رعایت مسائل ایمنی در بارندگی‌ها و سیل را ضروری دانست و در خصوص جبران خسارت‌ها، دام‌های تلف شده و تعمیرات منازل قول مساعد داد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول