اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راهنمای خرید سرویس خواب جدید در سال 2022 با دیجی چوب

قطعا می دانیم که تخت خواب ها از مهمترین پارامترهای هر اتاق خواب شیکی هستند البته که وسایلی مثل کمد، میز و صندلی های زیبا به جذابیت اتاق و چشم گیر بودنش می افزایند.

راهنمای خرید سرویس خواب جدید در سال 2022 با دیجی چوب

در نحوه چیدمان اتاق خواب باید دقت فراوانی کنید تا وسایل را با هم رده خودش ست کنید و مدل هایی که نزدیک به هم هستند را انتخاب کنید. به طور مثال در کنار یک تخت خواب کلاسیک نباید از پا تختی های مدرن و فانتزی استفاده کنید زیرا علاوه بر در هم ریختن هارمونی اتاق خواب شما باعث آشفتگی و انتقال حس نامطلوب به شما می شود.

در حقیقت هر وسیله ای جذابیت خودش را دارد و با بقیه وسایل در عین متفاوت بودن می تواند هماهنگی جذابی را به نمایش بگذارد. اگر در اتاق خواب تان از تخت خواب هایی که در زیر آن از یک یا چند کشو ساخته شده استفاده کنید، می توانید وسایل اضافی موجود در اتاق خواب تان را در کشوها قرار دهید و علاوه بر طبقه بندی منظم و مرتب وسایل تان می توانید از فضایی که توسط وسایل اضافی اشغال می شود به نحو احسن استفاده کنید. اکثر افراد به دلیل آپارتمانی بودن خانه ها و متراژ کم هر ساله با محدودیت فضا مواجه هستند و در سال 2022 تخت خواب هایی که به عنوان تخت های تاشو طراحی شده اند می توانند نیاز شما را به یک تخت خواب با کیفیت و راحت برطرف کند و همچنین نگرانی شما از بابت کمبود فضا را کاملا رفع کند.

هر وسیله ای که در قسمت های مختلف خانه قرار می گیرد باید بر اساس یک طرح از پیش تعیین شده و هماهنگ با نوع دکوراسیون همان قسمت چیدمان شوند. برای مثال می توان به اتاق  پذیرایی اشاره کرد این قسمت به دلیل اینکه افراد بیشتری به عنوان دورهمی یا مهمانی از این قسمت خانه بیشترین استفاده را می کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است یا برای اتاق خواب سرویس خواب که سفارش می دهید باید حتما علاوه بر زیبایی کاربردی هم باشند تا شما با صرف کمترین انرژی و زمان بتوانید به راحتی از قسمت های مختلف آن نهایت استفاده و بهره لازم را ببرید.

تخت خوابی که انتخاب می کنید باید علاوه بر اصول زیبایی شناسی از متریال با کیفیت بالا هم در ساخت آن استفاده شده باشد تا دغدغه خرابی زود هنگام آن را نداشته باشید و در حین استفاده به شما حس آرامش و رضایت را انتقال دهد. در ضمن به خاطر داشته باشید که برای خرید سرویس خواب جدید در سال جدید حتما نکات مهم خرید را رعایت کنید تا هم انتخاب درست و مناسبی داشته باشید و هم بیشترین رضایت را از خریدتان کسب کنید. به هر کدام از اجزای سرویس خواب اهمیت قائل شوید و با دقت مورد بررسی قرار دهید به طور مثال کمد، پاتختی، آینه و میز آرایش باید به گونه ای طراحی شده باشند که از لحاظ جانمایی در اتاق شما را با مشکل عدم فضای کافی مواجه نکند و همچنین علاوه بر داشتن جذابیت بصری بتواند مشکل نداشتن فضا برای وسایل ضروری یا اضافی شما را کاملا برطرف کند.

همچنین از پارچه برای دکوراسیون اتاق خواب تان نهایت استفاده را کنید زیرا پارچه علاوه بر انتقال حس آرامش لطافت زیادی را به محیط اتاق تان می بخشد و بیشترین تاثیر را در چشم نواز بودن سرویس خواب تان دارد. برای مثال  تخت خواب های تمام پارچه ای می توانند باعث شوند که اتاق خواب شما و فرزندان تان لطافت و راحتی بیشتری را به همراه داشته باشد و حس رضایت بیشتری را تجربه خواهید کرد.

در واقع اگر در انتخاب هر کدام از آن مواردی که گفته شد دقت کافی به خرج داده نشود ممکن است هدف شما که رسیدن به زیبایی و آسودگی است محقق نشود و به جای اینکه این وسایل کاربردی باشند باعث می شود که به شکل یک وسایلی مزاحم در خانه شما ظاهر شوند و اوقات شما را تلخ کنند. در این مقاله سعی داریم که نکاتی که لازم است شما برای خرید و موارد تاثیر گذار بر خرید سرویس خواب بدانید را به شما بگوییم.

 

از سرویس خواب کلاسیک برای متراژ کم اتاق های آپارتمانی استفاده کنید

در هر صورت به یاد داشته باشید که خریدتان را کاملا متناسب با نیاز و شرایطی که از نظر فضای مورد نیاز  برای جانمایی یا از لحاظ میزان بودجه با آن رو به رو هستید انجام دهید. مثلا در اتاق خواب شما باید تخت خوابی قرار بگیرد که دقیقا متناسب فضای اتاق خواب شما باشد و اگر اتاق خواب شما کوچک است بهتر است تختی که در آن قرار می‌گیرد تاج کوتاهی داشته باشد تا تمام فضا و دید چشم شما را پر نکند و فضا باز تر به نظر برسد. می توانید برای اتاق های با متراژ کم از سرویس خواب کلاسیک استفاده کنید تا علاوه بر شیک بودن و رونق اتاق شما از لحاظ چیدمان هم به راحتی بتوانید در اتاق جانمایی کنید.

برای بزرگ به نظر آمدن اتاق خواب تان از تخت های کم ارتفاع استفاده کنید

اگر می خواهید سرویس خواب با کیفیت بالا و ماندگاری زیادی را انتخاب کنید حتما لازم است که ارتفاع استاندارد میز و صندلی و مخصوصا تخت خواب آن را در نظر داشته باشید. تخت خواب هایی که ارتفاعشان زیاد است باعث می شود که اتاق شما کوچکتر به نظر برسد و تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد داشت. ممکن است گاهی شما برای لباس پوشیدن لازم باشد روی تخت بنشینید و اگر تخت شما خیلی بلند باشد پاهای شما آویزان می شود و باعث می شود حس خوبی نداشته باشید و اذیت شوید پس لازم است ارتفاع تخت حتما متناسب باشد تا رضایت حداکثری شما جلب شود.

استفاده از سرویس خواب با رنگ های مناسب و تاثیرگذار

برای داشتن یک اتاق خواب متناسب با اصول زیبایی شناسی و دکوراسیون داخلی سعی کنید از سرویس خواب هایی که رنگ های زیادی در ساخت آن به کار رفته شد استفاده نکنید زیرا علاوه بر تاثیرات منفی روحی باعث شلوغ و نامرتب بودن اتاق خواب تان می شود.

برای داشتن خریدی مطمن و آنلاین می توانید از سایت دیجی چوب استفاده کنید تا هم شاهد تنوع بالای سرویس خواب های جدید باشید و هم در سریع ترین زمان ممکن سرویس خواب مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

www.Digichoob.com
مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲
مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳
ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵
برند برتر سال ۱۳۹۸
دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن
دارای جواز کسب و کار الکترونیک
عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک
دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول