اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تاکید خسرویان بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با مسئول بسیج دانشجویی و مسئول مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم دیدار و گفت‌وگو کرد.

تاکید خسرویان بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی  و حرفه‌ای

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با مسئول بسیج دانشجویی و مسئول مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این نشست، ضمن تبریک انتصاب خسرویان و آرزوی موفقیت برای وی، بسیج دانشجویی را به عنوان بازوی توانمند دانشگاه و پشتیبان مدیریت جوان و انقلابی در راستای رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تحقق گام دوم انقلاب برشمرد.

خسرویان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این دیدار صمیمانه، به آغاز مسیر تحولی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و رسالت دانشگاه در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد.

وی در ادامه، رسالت اصلی بسیج دانشجویی را شناسایی مسائل نقاط مختلف کشور و ایجاد هسته‌های فن‌آور در حل مسائل کشور دانست و گفت: بسیج دانشجویی نقش تعیین‌کننده‌ای در مدیریت جدید دانشگاه خواهد داشت.

در پایان این نشست مسئول مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی شهید تهرانی مقدم، ضمن معرفی مرکز مذکور به‌عنوان جایگاه شناسایی و سازمان‌دهی هسته‌های فن‌آور و حل مسائل منطقه‌ای، در خصوص همراهی با مدیریت جدید دانشگاه در راستای حرکت پرشتاب در مسیر گام دوم انقلاب اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول