اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مؤسسه تصویر شهر به جمع پخش‌کنندگان سینما پیوست

هاشم میرزاخانی مدیر پیشین مؤسسه تصویر شهر در مراسم تکریمش گفت: خوشبختانه مجوز پخش آثار سینمایی توسط این مؤسسه دریافت شده است و به عنوان پخش کننده هم از این پس در سینمای ایران فعالیت خواهد داشت.

مؤسسه تصویر شهر به جمع پخش‌کنندگان سینما پیوست

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه تصویر شهر، پیش از ظهر امروز (شنبه ۲ بهمن) در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

هاشم میرزاخانی مدیرعامل پیشین مؤسسه تصویر شهر در این مراسم گفت: دقیقا ۳ سال از زندگی‌ام را در خدمت این مجموعه بودم و خوشحالم قول‌هایی که دادیم نظیر بازسازیها و بالابردن تولیدات مجموعه در همه پردیس‌های چهارگانه محقق شد.

وی ادامه داد: دقیقا ۳ سال از زندگی‌ام را در خدمت این مجموعه بودم و خوشحالم قول‌هایی که دادیم نظیر بازسازیها و بالابردن تولیدات مجموعه در همه پردیس‌های چهارگانه محقق شد.

مدیر پیشین مؤسسه تصویر شهر وابسته به شهرداری تهران که اکنون مدیرعامل مؤسسه سینماشهر وابسته به وزارت ارشاد است، گفت: فراغتی حاصل نشده و همچنان در موسسه سینماشهر در خدمت سینماگران و فرهنگ و هنر کشور هستم.

میرزاخانی افزود: خوشبختانه مجوز پخش آثار سینمایی توسط موسسه تصویر شهر گرفته شده و به عنوان پخش کننده از این پس فعالیت خواهد داشت.

 

 

تولید، مأموریت جدید مؤسسه تصویر شهر

مجید اکبرشاهی مدیر جدید مؤسسه تصویر شهر هم در این مراسم گفت: متأسفانه شیوع کرونا مقداری از کارهای مؤسسه را ناقص گذاشت و ان‌شاءالله ما همین مسیر را پیش خواهیم رفت تا به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: تحویل گرفتن یک مؤسسه شسته و رفته از آقای میرزاخانی و ادامه مسیر، بسیار دشوار است. الحمدلله همچنان در هیأت مدیره همچنان از مشورت‌های ایشان استفاده خواهیم کرد.

به گفته مدیر جدید موسسه تصویر شهر تأکید کرد با کمرنگ شدن محدودیت‌های کرونایی بتواند باری از دوش کارمندان موسسه متبوعش بردارد.

اکبرشاهی با اشاره به فعالیت ۱۵ ساله پردیس‌های سینمایی زیر نظر شهرداری تهران گفت: هم‌اکنون در پردیس‌های راگا و تماشا مشکل فرسودگی صندلی را داریم و در پردیس ملت هم مشکل یو پی اس (باتری) را. در مباحث توسعه فرهنگی و اقتصادی هم باید از همه فضای پردیس‌ها بهره‌برداری کنیم.

جشنواره فیلم شهر باید طبق برنامه در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شد که نشد. در حال برنامه ریزی هستیم تا جشنواره را در تابستان ۱۴۰۱ برگزار کنیم. همچنین در بحث تولید هم از آقای امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قول بودجه مجزا گرفته‌ایم و مأموریت ما در دوره آتی، موضوع تولید فیلم و سریال است.

حسن خجسته، رئیس هیأت مدیره مؤسسه تصویر شهر هم در این مراسم گفت: الحمدلله آقای میرزاخانی به جای بزرگتری رفته است و حضورش اگر قبلا فقط برای تهران مفید بود، اکنون می‌تواند برای همه کشور فایده داشته باشد. 

وی اظهار داشت: کام شهرداری در تهران با امور سخت برداشته شده است. چون عملکرد شهرداری با امور سخت‌افزاری سنجیده می‌شود و برای کارهای نرم آن، متر و معیاری نداریم. ضمن اینکه کار فرهنگی زمان می‌برد تا به نتیجه برسد و هیچ شهرداری حوصله و وقت بالای ۵ سال ندارد، ضمن اینکه گاهی نتیجه هم دیده نمی‌شود. 

خجسته در پایان گفت: هر پستی که به کسی می‌رسد، تبریک و تسلیت دارد. تبریک از این جهت که مورد توجه بوده‌ای. تسلیت از این حیث که ممکن است در قیامت اول از کارمان بپرسند، بعد از نمازمان. چون رفتار ما در جمهوری اسلامی روی دین و آیین و گرایش مردم هم تأثیر دارد.

ایزدیان، مشاور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم در این مراسم نکاتی را مطرح کرد و گفت: بعد از مسجل شدن جدایی آقای میرزاخانی، حدود ۳ هفته رزومه‌های متعددی را بررسی کردم و نهایتا به ۲ نفر رسیدیم که آقای اکبرشاهی از کمیته انتصابات حدود یک و نیم برابر شخص دوم، امتیاز گرفتند. 

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات میرزاخانی قدردانی شد. 

همچنین لوح انتصاب اکبرشاهی تقدیم او شد. 

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم و سینماگرانی همچون سید غلامرضا موسوی، محمدحسین فرحبخش، مسعود اطیابی، محمد حمیدی مقدم و محمدرضا فرجی در این مراسم حضور داشتند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول