اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مجموعه ورزشی کارگران در اختیار این قشر نیست

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه گفت: مجموعه ورزشی کارگران در وسعت حدود یک هزار و ۳۰۰ مترمربع واقع در شهر صنعتی کاوه، در اختیار این قشر نیست و در حدود سه سال قبل به پیمانکار اجاره داده شده است.

مجموعه ورزشی کارگران در اختیار این قشر نیست

داود میرزائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه مجموعه ورزشی کارگران در وسعت حدود یک هزار و ۳۰۰ مترمربع واقع در شهر صنعتی کاوه، در اختیار این قشر نیست و در حدود سه سال قبل به پیمانکار اجاره داده شده است اظهار کرد: این مجموعه چندین سال قبل در دولت‌های گذشته برای این قشر احداث شد اما اکنون زمین چمن و سکوی تماشاگران تبدیل به ویرانه‌ای شده و تنها سالن سرپوشیده آن قابل استفاده است.

وی افزود: در زمان حاضر مجموعه ورزشی کارگران شهر صنعتی کاوه در اختیار پیمانکار است و اجاره آن به اداره کل کار، تعاون و امور اجتماعی استان مرکزی واریز می‌شود و در واقع این مجموعه ورزشی هیچ نفعی برای این شهرستان ندارد.

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه با اشاره به این‌که مجموعه ورزشی کارگران با قراردادی ۵ ساله به پیمانکار اجاره داده شده است، بیان کرد: پیمانکار مذکور در گذشته خدمات ورزشی خوبی برای این شهرستان انجام داده است اما اکنون در شرایطی نیست که بتواند این مکان را احیا و بهسازی و فعالیت ورزشی گسترده‌ای داشته باشد.

میرزایی ادامه داد: اجاره‌بهای اخذ شده از پیمانکار مذکور به حساب اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان مرکزی واریز و ریالی از آن برای ورزش کارگری ساوه هزینه نمی‌شود.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود نماینده مجلس و سرپرست فرمانداری ساوه و مسئولان مرتبط به این مهم در شهرستان و استان ورود کنند و این ورزشگاه را در صورت نیاز بهسازی کنند و در اختیار جامعه ورزشی و برای اداره بهتر امور در اختیار کار، تعاون و امور اجتماعی ساوه و مدیریت دفتر محلی شهر صنعتی کاوه برای قرار دهند.

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه ادامه داد: این مجموعه وسیع ورزشی می‌تواند فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، کارگران و به‌ویژه ساکنان شهر صنعتی کاوه باشد.

میرزایی با اشاره به این‌که ساوه از بزرگترین شهر صنعتی کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: متأسفانه نیروی انسانی کارخانجات و شرکت‌ها از مکانی برای تمرین‌های ورزشی محروم شده‌اند.

وی با اشاره به این‌که جای بسی تأسف است که فضای ورزش و شور و نشاط در جامعه کارگری در شهرستان ساوه از بین رفته است، اظهار کرد: این مهم، به‌رغم تأکیدات قانون‌گذار مبنی بر این‌که در کنار سایر فعالیت‌های اقتصادی و خدمات رفاهی، بر ورزش کارگران انجام شده است.

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه با بیان این‌که نیاز است تا صاحبان صنایع به کمک جامعه کارگری آمده و شور و نشاط را به این قشر تزریق کنند، تصریح کرد: از سوئی بهتر است مسئولان مربوطه صنایع را مکلف کنند تا سرانه ورزشی مورد نظر را در حوزه ورزش در قالب اجاره سالن، استخر و... هزینه نمایند.

میرزائی با اشاره به جمعیت جوان کارگری ساوه خاطرنشان کرد: در این خصوص خانه کارگر آمادگی دارد در عرصه فرهنگی و ورزشی ورود پیدا کند و آموزشگاه‌هایی تحت عنوان مدرسه والیبال، فوتسال و... برای فرزندان کارگران زیر نظر هیئت‌های ورزشی ایجاد کند.

وی بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی که در رشته‌های مختلف ورزشی جامعه کارگری این شهرستان در دو بخش آقایان و بانوان وجود دارد نیاز است تا با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب بار دیگر ساوه شاهد قهرمانانی در رشته‌های مختلف ورزشی حرفه‌ای مانند فوتبال و فوتسال تبدیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول