اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سیل به 242 مدرسه در جنوب کرمان خسارت وارد کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲42 مدرسه در مناطق جنوبی کرمان در سیل اخیر آسیب دیده‌اند.

سیل به 242 مدرسه در جنوب کرمان خسارت وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش هفت شهر جنوبی استان کرمان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان منوجان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده میانگین سرانه فضای آموزشی در مناطق جنوبی استان کرمان از میانگین کشوری و استانی پایین‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در سفر قبلی وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان مصوب شد میانگین فضای آموزشی استان طی مدت سه سال به میانگین کشوری افزایش یابد.

وی با اشاره به تخریبی بودن و نیاز به مقاوم‌سازی برخی از مدارس مناطق جنوبی به ویژه مدارس بلوکی اظهار کرد: مقام‌سازی و استانداردسازی فضاهای آموزشی در مناطق جنوبی لازمه ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در این مناطق است.

رضایی با اشاره به تحصیل بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز در یک‌هزار و ۶۱۴ مدرسه مناطق جنوبی استان کرمان گفت: متأسفانه بیش از ۷۰ درصد مدارس این مناطق فاقد حصار هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۲۴۲ مدرسه در سیل اخیر در مناطق جنوبی استان آسیب دیده‌اند، افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ۱۵ درصد مدارس این مناطق در سیل اخیر دچار خسارت شده‌اند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول