اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام‌جمعه بوشهر: قانون ته‌لنجی و کوله‌بری به نفع مردم تدوین شود/ ارابه‌هایی که جان ۴۰ مرزنشین را گرفت

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حمل و نقل کالای ته‌لنجی آزاد شده است، گفت: مسئله کوله‌بری و ته‌لنجی باید با قانون منطقی به سود مردم و نظام تدوین شود که شاهد این مشکلات نباشیم.

امام‌جمعه بوشهر: قانون ته‌لنجی و کوله‌بری به نفع مردم تدوین شود/ ارابه‌هایی که جان ۴۰ مرزنشین را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی آسمانی و عرشی برای همگان به ویژه زنان در همه امور است؛ ایمان، تقوا و اخلاق، مدیریت عرشی خانواده، نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب، ولایتمداری و جهاد فرهنگی (جهاد تبیین) از ویژگی‌های آن حضرت است.

امام جمعه بوشهر با هشدار به مسؤولان فرهنگی کشور تصریح کرد: یکی از طرح‌های راهبردی دشمن استفاده از فشار اقتصادی و سرگرم کردن مسؤولان کشور برای حمله مخرب و بزرگ فرهنگی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای سطح همکاری ایران و روسیه مایه اقتدار کشور اضافه کرد: سفر رئیس جمهور به روسیه و ارتقا سطح همکاری ایران و روسیه مایه اقتدار جبهه مقامت در مقابل جبهه زیاده خواه و تروریسم به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: این سفر می‌تواند سرفصل نوینی در عرصه رشد اقتصادی و امینت منطقه‌ای باشد و مایه اقتدار جبهه مقاومت در مقابل جبهه زیاده خواه و تروریسم به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس می‌شود.

وی تاکید کرد: مهم این است که تمامی مصوبات این سفر بر اساس عزت، مصلحت و اقتدار ایران تصویب شود و سپس این مصوبات پیگیری شود و از فرصت‌ها استفاده و نظارت کارآمد صورت گیرد.

صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم مراعات شیوه‌نامه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: اکنون شرایط کشور خوب است ولی با توجه به سویه‌هایی که در کشور اروپایی و ورود آن به ایران، اگر رعایت نکنیم ما هم دچار مشکلات زیادی خواهیم شد.

امام جمعه بوشهر به جذب نیروهای بومی استان در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی پرداخت و بیان کرد: در رابطه با برگزاری امتحانات استخدامی در ورود به مراکز صنعتی به ویژه صنایع پتروشیمی با توجه به اینکه این صنایع در استان بوشهر مستقر است باید در استان برگزار شود چرا آزمون جذب نیرو در دیگر استان‌ها برگزار می‌شود ؟.

وی خطاب به مسئولان صنایع پتروشیمی، نفت و گاز افزود: برای جذب جوانان استان بوشهر در این صنایع باید برای آنان امتیاز ویژه در نظر گرفته شود چون بومی این استان هستند.

صفایی بوشهری باتأکید بر توجه به اعتراض جوانان استان در برگزاری آزمون استخدامی تصریح کرد: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر یک ثروت ملی است که مردم این استان حافظ و میزان آن هستند و مردم این استان باید از این ظرفیت و قابلیت بهره‌مند شوند چون به سود این مجموعه است و این کار باید حتما صورت بگیرد.

وی با اشاره به مسئله ته‌لنجی ادامه داد: حرکت‌های خوبی انجام شده است که ته‌لنجی در استان به شکل صحیح مدیریت شود و این ماشین‌های حمل و نقل که سرعت بالایی دارند و ۴۰ نفر کشته در این زمینه داده‌ایم، باید ساماندهی شود.

امام جمعه بوشهر گفت: در استان حمل و نقل کالای ته‌لنجی آزاد شده است و این خودروها دیگر نیازی نیست با سرعت بروند که هم به خودشان و هم به دیگران ضربه‌ای وارد شود و مسئله کوله‌بری و ته‌لنجی باید با قانون منطقی به سود مردم و نظام تدوین شود که شاهد این مشکلات نباشیم.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول