اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدیران ادارات شهرضا مصوبات سفر استاندار را پیگیری کنند

امام جمعه شهرضا با اشاره به سفر استاندار اصفهان به شهرضا گفت: این مصوبات به ادارات مختلف مربوط می‌شود و هر اداره‌ای باید وظیفه خودش را به صورت جدی پیگیری کند و بعد از مدتی فرماندار و مردم پیگیری می‌کنند.

مدیران ادارات شهرضا مصوبات سفر استاندار را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه جایگاه و ارزش زن بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: حضرت علی(ع) می‌فرمایند، زنی باتقوا است که در خانه‌داری، تربیت فرزند و برخورد با شوهر امانتدار باشد.

وی با بیان اینکه مسائل خانوادگی امروز یکی از معضلات جامعه شده است، افزود: ناهنجاری‌های اخلاقی و اشاعه بعضی از گناهان سبب از هم‌گسیختگی در خانواده‌ها شده است.

صالح با اشاره به اقدامات مثبت دولت سیزدهم در طول ۴ ماه گذشته خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در زمانی مسؤولیت را قبول کرد که در اوج کرونا بودیم و امروز فوت به حداقل رسیده و امیدواریم با همکاری مردم کرونا پایان پذیرد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه در طول این ۴ ماه در روابط خارجی به اندازه ۴ سال کار شد، تصریح کرد: امروز دیپلماسی ایران در اوج قدرت است، همزمان که تیم وزارت خارجه با کشورهای اروپایی درباره برجام مذاکره می کند، مانورهای نظامی در خلیج فارس برگزار می‎کنیم که این پیام را دارد، که امروز با قدرت پای میز مذاکره آماده‌ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سفر استاندار اصفهان به شهرضا گفت: این سفر ۱۰۰ مصوبه در امور مختلف داشت که در حال پیگیری است، از مدیران تقاضای همکاری دارد،  امروز مجموعه دولت، مجموعه دلسوزی است و مدیران شهرستان باید از این فرصت استفاده کنند.

صالح خاطرنشان کرد: مصوبات سفر استاندار به شهرضا به ادارات مختلف مربوط می‌شود و هر اداره‌ای باید وظیفه خودش را به صورت جدی پیگیری کند و بعد از مدتی فرماندار و مردم پیگیری می‌کنند که این مصوبات به کجا رسید.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول