اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حضور کاروان سفیران مکتب سلیمانی در سرکویر شاهرود+ تصاویر

کاروان جهادی سفیران مکتب حاج قاسم با حضور در دهستان طرود شاهرود به مردم این منطقه محروم خدمت‌رسانی کردند.

حضور کاروان سفیران مکتب سلیمانی در سرکویر شاهرود+ تصاویر

سیدحسین میرکریمی، مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به حضور جهادگران بسیجی سفیران مکتب سلیمانی در دهستان محروم طرود شاهرود اظهار کرد: این گروه جهادی به مدت پنج روز در روستاهای طرود، سرتخت، پیرمردان، سراجی، بیدستان، مهدی‌آباد و سطوه، با پشتیبانی بسیج سازندگی شاهرود، بسیج اصناف سپاه استان سمنان و مؤسسه خیریه‌ ام ابیها به مردم این منطقه خدمت‌رسانی کردند.

وی افزود: در این اردو گروه‌های جهادی شهید ابراهیم هادی، محمد رسول‌الله (ص)، سفیر، امام خامنه‌ای، هیأت میاندار خدمت، شهید سلیمانی، شهیده کبری میرزایی، شهید ذاکریان و ام ابیها (س) حضور داشتند.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: این اردو در عرصه‌های آموزشی و علمی، فرهنگی، رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، بهداشت و درمان، مرمت و نوسازی، عام‌المنفعه، بصیرت‌افزایی و عمرانی در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه شاهرود برگزار شد.

میرکریمی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این اردوی جهادی بیان کرد: توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی، پخت و توزیع دو هزار پرس غذا، ۵۰ دست لباس، طراحی و دیوارنویسی مدارس شهید هاشمی‌نژاد، سیدالشهدا (ع)، خوابگاه شهید سلیمانی مدرسه امام رضا (ع) و هانی، کوه‌نویسی مسیر زائران زیارتگاه پیرمردان، برپایی موکب پذیرایی، برگزاری مسابقات فرهنگی برای دانش‌آموزان و آموزش و امور درمانی طب سنتی انجام شد.

وی با اشاره به پشتیبانی بسیج جامعه پزشکی شاهرود در اجرای برنامه‌های بهداشتی و درمانی، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشت فردی برای دانش‌آموزان، ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم، برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت مکتب سلیمانی، سرکشی و بازدید از معادن طرود و بردن پرچم حرم سیدالشهدا (ع) و پذیرایی از کارگران، سرکشی از خانواده نیازمندان و پیگیری مشکلات آن‌ها و طراحی و دیوارنویسی روستای طرود با محوریت مکتب سلیمانی از اقدامات انجام‌شده در این اردوی جهادی بود.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه جهادگران بسیجی همچنان در میدان خدمت به مناطق محروم حضور دارند، گفت: تا پایان سال نیز اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان‌های شاهرود و میامی برنامه‌ریزی‌شده که اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول