اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مسدود شدن راه ارتباطی ۸۰ روستا در قزوین/ 650 تن ماسه و نمک برای رفع انسداد راه ها استفاده شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: برف روز گذشته راه ارتباطی ۸۰ روستای استان را مسدود و غیرفعال کرد.

مسدود شدن راه ارتباطی ۸۰ روستا در قزوین/ 650 تن ماسه و نمک برای رفع انسداد راه ها استفاده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین  صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از مساعد شدن شرایط جوی و بهتر شدن هوا، راهداران این اداره کل از صبح امروز کار بازگشایی و رفع انسداد این راه ها را آغاز کرده اند.

این مسوول گفت: ۶۴۹ تن ماسه و نمک در جاده ها طی روز گذشته به ویژه دیشب برای رفع انسداد راه ها به ویژه مسیرهای شریانی از سوی راهداران استان قزوین مورد استفاده قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در اواسط هفته جاری نیز راه ارتباطی ۱۶۶ روستای قزوین به واسطه کولاک و برف مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران، بازگشایی آنها انجام شد اما با ورود سامانه بارشی جدید و برودت دما برخی از آنها دوباره در روز گذشته مسدود شدند.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: از رانندگان می خواهیم در روزهای زمستان به ویژه حضور سامانه های بارشی در منطقه پیش از سفرر اطلاعات جوی و ترافیکی راه ها را از طریق شماره گیری با سامانه 141 مدیریت اطلاعات راه ها دریافت کنند.

به گزارش فارس، ۲۰۰ راهدار استان در ۱۸ راهدارخانه در قالب ۲۲ تیم عملیاتی در فصل زمستان آماده خدمت رسانی در مسیرهای ارتباطی استان قزوین هستند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول