اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

امدادرسانی هلال احمر ایلام به 486 خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت به ۴۸۶ خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر استان از صبح دیروز تاکنون امدادرسانی کرده‌اند.

امدادرسانی هلال احمر ایلام به 486 خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر

علی‌اصغر علی‌اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی بارش برف دیروز در استان تاکنون ۲۵ تیم امدادی هلال احمر در محورهای ایلام به چوار، چوار به ایوان، ایوان به اسلام آباد گردنه قلاجه، ایلام به چرداول، ایلام به تنگه ارغوان، ایلام به دره‌شهر محدوده مله پنجاب و پاکل، ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه، ملکشاهی به مهران، دهلران به میمه، سیروان به ایلام، چرداول به چهارمله و آبدانان به دره‌شهر گردنه کبیرکوه مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کردند.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به مناطق برفگیر نسبت به ۴۸۶ خودرو گرفتار شده و بیش از یک هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: نیروهای عملیاتی این جمعیت در قالب ۲۵ تیم از صبح دیروز در محورهای برف گرفته استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می‌کنند.

وی اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۴ خانوار روستایی متاثر از برف در مناطق روستایی شهرستان ملکشاهی امدادرسانی کردند و اقلام امدادی شامل پتو، موکت و نایلون پوششی را در بین آنها توزیع کردند. 

مدیرعامل هلال احمر ایلام بیان کرد: در محورهای برف گرفته تیم های هلال احمر در حال خدمات رسانی به خودروها و مسافران در راه مانده هستند و خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

علی‌اکبری گفت: یک زن باردار توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت از برف و کولاک در روستای سرتنگ شهرستان ایوان نجات و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: یک نفر که بر اثر تصادف دو خودروی پژو و پراید در مسیر سه راهی کارزان مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول