اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فرماندار جویبار معارفه شد/حسینی‌پور: روزمرگی در ادارات مازندران برچیده شود

استاندار مازندران گفت: روزمرگی و ادامه مسیر سنتی در ادارات استان باید برچیده شود چرا که این روال پاسخگوی نیاز جوانان نیست.

فرماندار جویبار معارفه شد/حسینی‌پور: روزمرگی در ادارات مازندران برچیده شود

 به گزارش خبرگزاری فارس در جویبار، آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید امشب در مجتمع فرهنگی جویبار برگزار شد.

در این مراسم سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با اشاره به اینکه کارگروه طرح تحول اداری در استانداری مازندران آغاز شد تصریح کرد: روزمرگی و ادامه مسیر سنتی در ادارات استان باید برچیده شود و این روال پاسخگوی نیاز جوانان نیست و تکنولوژی باید جایگزین کارهای سنتی اداری شود و مدیرانی که نتوانند پاسخگوی این روال باشند مجموعه توسعه آنها را کنار خواهد زد.

وی با اشاره به این که سخت کوشی تلاش مضاعف و مولفه مردم جویبار است و همین امر باعث شد تا نام آوران جویبار سالیان متمادی در جهان و بین‌المللی به درخشان خاطرنشان کرد: شهرستان جویبار  قهرمانان نام آوری زیادی در طی سالیان متمادی در عرصه بین‌المللی و جهانی تحویل داده و ما شاهددرخشش این جوانان برای افتخار آفرینی کشور ما بودیم و همین شاخصه می‌تواند ظرفیت بالایی در بحث گردشگری و توسعه همه جانبه این شهرستان باشد.

 استاندار مازندران بیان کرد: جویبار باید مقصد گردشگری در رشته کشتی باشد و با رایزنی که انجام دادیم با انتخاب بخش خصوصی موزه ملی کشتی در این شهرستان راه اندازی می شود.

 حسینی‌پور در ادامه تأکید کرد: ساحل جویبار در مازندران بهترین سواحل مازندران است و موقعیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری به کمک بخش خصوصی است.

وی از کمال رستمعلی فرماندار جدید جویبار خواست برنامه راهبردی ۲۵ ساله شهرستان جویبار در مدت ۶ ماه تعیین و بر اساس این برنامه روند توسعه این شهرستان اجرایی شود.

در پایان این مراسم کمال رستمعلی به عنوان فرماندار جدید جویبار منصوب و از علی اسد فرماندار سابق جویبار تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول