اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح طرح‌های زیرساختی بنیاد مستضعفان در حوزه فولاد/ فتاح: زمینه اشتغال ۷۱۰ نفر از جوانان هرمزگان فراهم شد

طرح‌های زیرساختی بنیاد مستضعفان در حوزه صنعت فولاد کشور با سرمایه‌گذاری ۳۴۰۰ میلیارد تومانی، با حضور استاندار هرمزگان و رئیس بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های زیرساختی بنیاد مستضعفان در حوزه فولاد/ فتاح: زمینه اشتغال ۷۱۰ نفر از جوانان هرمزگان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و مهدی دوستی استاندار هرمزگان، طرح‌های زیرساختی فولاد کاوه جنوب کیش شامل افتتاح فاز ۳ طرح تامین و توزیع آب صنعتی، افتتاح فاز ۲ واحد جدا سازی هوا و افتتاح تاسیسات جانبی صنعتی (پست‌ها و خطوط انتقال برق، تصفیه خانه، ایستگاه و خطوط انتقال گاز، ساختمان و جاده‌سازی) افتتاح شد.

افتتاح این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان صورت گرفت و با راه‌اندازی این طرح به طور مستقیم و غیرمستقیم برای ۷۱۰ نفر از جوانان هرمزگانی اشتغال ایجاد شد.

همچنین با افتتاح فاز ۲ واحد جداسازی هوا، ظرفیت تولید ۱۱ هزار نرمال متر مکعب اکسیژن در ساعت، ظرفیت تولید ۳ هزار نرمال مترمکعب نیتروژن در ساعت و ظرفیت تولید ۳۸۰ نرمال مترمکعب آرگون در ساعت ایجاد شد و بنیاد مستضعفان برای راه‌اندازی این پروژه بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرد.

علاوه بر این در فاز ۳ طرح تامین و توزیع آب صنعتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ظرفیت تولید ۳۰ هزار مترمکعب آب صنعتی در شبانه روز فراهم شد و این پروژه با سرمایه گذاری ۱۱۵۰ میلیارد تومانی فراهم شد.

در بخش تاسیسات جانبی و صنعتی این شرکت نیز امروز پست‌ها و خطوط انتقال برق، تصفیه خانه فاضلاب، ایستگاه و خطوط انتقال کار، ساختمان و جاده‌سازی این واحد با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.


زمینه اشتغال برای ۷۱۰ نفر از جوانان هرمزگانی

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها، گفت: این طرح‌ها مرحله سوم طرح تأمین و توزیع آب صنعتی، مرحله دوم واحد جداسازی هوا و بهره‌برداری از تاسیسات جانبی و صنعتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش است.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از مرحله سوم طرح تأمین و توزیع، ظرفیت تولید آب صنعتی این شرکت به ۳۰ هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش می‌یابد، اظهار کرد: تاسیسات جانبی و صنعتی این شرکت شامل پست‌ها و خطوط انتقال برق، تصفیفه خانه، ایستگاه و خطوط انتقال گاز، ساختمان و جاده سازی است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور بیان داشت: با بهره‌برداری از مرحه دوم واحد جداسازی هوا نیز ظرفیت تولید اکسیژن به ۱۱ هزار مترمکعب در ساعت، نیتروژن به سه هزار متر مکعب و آرگون به ۳۸۰ مترمکعب در ساعت افزایش می‌یابد.

فتاح با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های زیر ساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش سه هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۷۱۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شد.

انتهای پیام/3264/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول