اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

قطع ارتباط مالی صندوق‌ها با وزرات خانه، نخستین اقدام عبدالملکی/ انتظارات وزرات تعاون از مدیرکل جدید کار گیلان

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نخستین اقدام وزیر کار قطع ارتباط مالی صندوق‌ها با وزرات خانه بوده، گفت: انتظار ما از مدیرکل جدید تعاون استان گیلان مردم داری، اقامه نماز و تسهیل ازدواج است.

قطع ارتباط مالی صندوق‌ها با وزرات خانه، نخستین اقدام عبدالملکی/ انتظارات وزرات تعاون از مدیرکل جدید کار گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشن، سید محمدرضا حسینی عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طبیعی بودن تغییر و تحولات اظهار کرد: ما جز خیر و خوبی از مدیرکل پیشین چیزی ندیدیم و بنای ما بر تغییر، تغییر دولت و خواست مردم است. 

وی با اشاره به تجربه عباسی، استاندار گیلان در وزرات خانه تعاون افزود: پیشنهاد میشود شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استانداری تشکیل شود تا دغدغه کردم در این استان کاهش یابد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسوولیت را در نظام اسلامی امانت توصیف کرد و گفت: مسوولیت بالاترین امانت در نظام اسلامی و جایگاهی است که در جهت خدمت به مردم به وجود آمده است. 

حسینی، مسوولیت گرفتن‌ها را حاصل تقدیم هزاران شهید دانست و افزود: هدف از تقدیم هزاران شهید در نظام اسلامی حفظ ارزش‌ها و برپایی عدالت و قسط است. 

وی بر لزوم ارزیابی عدالت در مسوولیت‌ها تاکید کرد و گفت: هر مدیری در سطح خود باید بداند چقدر توانسته با تبعیض‌ها مبارزه و مقابله کند و حاج قاسم درون خود باشد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهدا را معیار و شاخص برشمرد و تصریح کرد: هر مسوولی در نظام اسلامی باید بداند وقتی شهدایی مثل حاج قاسم سلیمانی، شهید قلی‌پور و با گلستانی‌ها در مسند‌ها بودند چگونه به مردم خدمت می‌کردند. 

حسینی، به توقعات وزرات تعاون از مدیرکل جدید تعاون اشاره کرد و گفت: از مدیرکل جدید تعاون استان انتظار داریم استان را متحول و به معنای واقعی کلمه نوکری و مردم‌داری کند. 

حسینی، با تاکید بر اینکه آقاجانی بدهکار کسی نیست، افزود: مدیرکل تعاون و رفاه گیلان استقلال و اختیار تام دارد و شخص وزیر وی را برگزیده و صرفا از مدیرکل جدید «کار» مطالبه خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه نخستین اقدام وزیر تعاون قطع ارتباط مالی صندوق‌ها با وزرات خانه بوده، گفت: دشمن در تلاش است تا ما را نزد مردم بدبین کرده و فریب بدهد در حالیکه اگر مومن به کار خود باشیم، خداوند یاری‌گر ما خواهد بود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر رعایت تقوای الهی بیان کرد: نخستین اقدام لازم مدیرکل جدید اقامه نماز در وقت خود است مگر اینکه ارباب رجوعی منتظر دریافت خدمت باشد و پس از آن کمک در تسهیل ازدواج است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول