اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فرصت‌های سرمایه گذاری فارس در تهران معرفی می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان فارس در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وصنایع وابسته تهران، خبر داد.

فرصت‌های سرمایه گذاری فارس در تهران معرفی می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید موید محسن نژاد امروز ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری در استان فارس و وجود ۱۱ اثر ثبت جهانی و نزدیک به ۳ هزار اثر ثبت ملی و وجود منابع طبیعت‌گردی و ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و سلامت، این استان به یکی از برترین مقاصد گردشگری در کشور تبدیل‌شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وصنایع وابسته تهران فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس در سطح ملی و بین‌المللی است که درنهایت می‌تواند رونق اقتصادی در تمامی حوزه‌های مرتبط با بخش گردشگری وصنایع وابسته را در پی داشته باشد.

محسن نژاد بابیان اینکه در غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان معرفی می‌شود، اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان است تا کسب اطلاعات لازم در این نمایشگاه، مقدمات حضور سرمایه‌گذاران بالقوه حوزه گردشگری فراهم شود.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول