اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بنیانگذاری حقوق‌های نجومی در دوران هاشمی رفسنجانی/ تعیین نرخ مسوولیت در دوران اصلاحات

امام جمعه عجب‌شیر با اشاره به اینکه حقوق‌های نجومی از زمان هاشمی رفسنجانی شروع شد و تا به امروز ادامه دارد، گفت: در دوره اصلاحات برای مسوولیت‌ها نرخ تعیین می‌شد.

بنیانگذاری حقوق‌های نجومی در دوران هاشمی رفسنجانی/ تعیین نرخ مسوولیت در دوران اصلاحات

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، حجت‌الاسلام محمود شربیانی امام جمعه عجب‌شیر در مراسم تکریم و معارفه فرماندار عجب‌شیر با بیان اینکه از فرماندار جدید توقع داریم تا وحدت کلمه را به‌طور کامل حفظ کند، اظهار کرد: مردم باید به فرماندار جدید کمک کنند، چون هدف آبادی شهرستان و رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه حقوق‌های نجومی از زمان هاشمی رفسنجانی شروع شد و تا به امروز ادامه دارد، گفت: در دوره اصلاحات برای مسؤولیت‌ها نرخ تعیین می‌شد. عده‌ای در گذشته جیب خود را از بیت‌المال پر کردند و به کشور خیانت کردند.

امام جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه مسوولیت در این  نظام  امانت است و ما  باید امانت‌دار خوبی باشیم، افزود: مسؤولیت در نظام ولایی با دیگر نظام‌ها فرق دارد این دولت، دولت خدمتگزار است و روحیه جهادی و میدانی را باید رعایت کند.

در پایان این مراسم  جعفر قادری به‌عنوان فرماندار جدید  شهرستان عجب‌شیر معرفی و از زحمات چهار ساله عادل اصغرپور تجلیل شد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول