اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

داروخانه بیمارستان امیرکبیر اراک مجدداً راه‌اندازی شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به راه‌اندازی داروخانه بیمارستان امیرکبیر گفت: این داروخانه پس از مدتی وقفه دوباره راه‌اندازی شد و آماده ارائه خدمت به بیماران این مرکز درمانی است.

داروخانه بیمارستان امیرکبیر اراک مجدداً راه‌اندازی شد

عباس علیمرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: داروخانه بیمارستان امیرکبیر اراک به دلیل اتمام قرارداد پیمانکار قبلی غیرفعال شده بود و خوشبختانه پس از گذراندن مراحل قانونی این داروخانه با بهره‌بردار جدید از تاریخ ۲۷ دی‌ماه شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: خوشبختانه با فعالیت مجدد این داروخانه دیگر شاهد تردد و مراجعه بیماران و همراهان آنها به داخل شهر به منظور تهیه دارو نخواهیم بود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه تأسیس داروخانه‌‌ها باید بر مبنای نیاز مردم تعیین شود خاطرنشان کرد: توزیع داروخانه باید به گونه‌ای باشد که تمام آحاد مردم به راحتی به خدمات دارویی و داروخانه‌ای، در تمام سطح شهر دسترسی داشته باشند.

علیمرادیان با تأکید بر اینکه نقش و جایگاه خدمات داروسازان به عنوان یکی از ارکان اصلی زنجیره درمان بیماران، قطعاً بی‌بدیل است، گفت: داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک به‌صورت روزانه از لحاظ وضعیت دارویی، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها، نحوه ارائه خدمات و مشاوره دارویی به مراجعه‌کنندگان، ارائه فاکتور ممهور به مهر داروخانه و حاوی ریز قیمت اقلام دارویی فروخته شده و... مورد بررسی، تحت نظارت و پایش قرار می‌گیرند و به‌محض مشاهده هر گزارش کمبودی، بلافاصله اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول