اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توزیع علوفه و دان برای حیات وحش در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع دیلمان و درفک سیاهکل

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل با اشاره به آغاز فصل سرما گفت: اکیپ‌های ثابت و سیار یگان حفاظت محیط زیست در منطقه علاوه بر کار حفاظت از حیات وحش به توزیع علوفه خشک و دان برای حیات وحش مشغول هستند.

توزیع علوفه و دان برای حیات وحش در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع دیلمان و درفک سیاهکل

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، لطیف جواهر دشتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های حفاظتی و مراقبتی ویژه‌ برای حیات وحش اظهار کرد: با شروع موج سرما و بارش برف در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع دیلمان و درفک و با توجه به برودت هوا به منظور حفاظت و حمایت از گونه‌های جانوری و جلوگیری از نزدیک شدن حیات وحش به جاده ها و روستاهای اطراف، برنامه‌های حفاظتی و مراقبتی ویژه‌ای برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی مراقبتی برای حیات وحش گفت: با احتمال نزدیک شدن حیات وحش به نواحی مسکونی، برنامه‌های گشت و پایش منطقه با جدیت و توان بیشتری از سوی مأمورین مستقر در پاسگاه محیط بانی‌ آغوزی دنبال می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل با بیان اینکه برنامه‌های مراقبتی و حفاظتی از طبیعت و حیات وحش، بخش عظیمی از فعالیت‌های گشت و کنترل تا برنامه‌های حمایتی را شامل می‌شود، افزود: محیط بانان با توجه به شناخت و تجربه طولانی مدت، با یک برنامه‌ریزی میان مدت و با حضوری گسترده و مداوم این اقدامات را عملیاتی و اجرایی می‌کنند.

به گفته جواهر دشتی، در این گشت و کنترل‌های شبانه روزی اکیپ‌های ثابت و سیار یگان حفاظت محیط زیست در منطقه علاوه بر کار حفاظت از حیات وحش به توزیع علوفه خشک و دان برای حیات وحش مشغول هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول