اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دومین نمایشگاه مجازی کتاب 3 تا 10 بهمن برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب سوم تا دهم بهمن ماه خبر داد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب 3  تا 10 بهمن برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری با اعلام این خبر گفت: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران  که به صورت سراسری در کل کشور برگزار می شود از جمله تدابیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق عدالت فرهنگی تسهیل دسترسی مردم به این کالای باارزش فرهنگی در شرایط ویژه برآمده از همه گیری کرونا است.

وی به ثمرات و اثرات مثبت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اشاره کرد و افزود: نمایشگاه مجازی کتاب فرصت برای برخورداری یکسان مردم در همه مناطق از تازه های نشر و کتاب های مورد نیاز، بستری برای عرضه ابتکارات ، ایجاد گفتمان فرهنگی و زمینه ای برای مشارکت شهروندان در ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار کرد: در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب به واسطه استقبال خوب مردم هرمزگان ، جایگاه استان در بخش خریداران نسبت به جمعیت ارتقاء یافت و در این دوره نیز پیش بینی می شود که هرمزگان جزء چند استان برتر در این حوزه قرار گیرد.

جهانگیری اضافه کرد : هماهنگی های لازم جهت تسهیل خرید مردم استان از قبیل تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب، امکان اختصاص بن کتاب، استفاده از مشارکت خیرین برای خرید و اهدای کتاب به مناطق محروم و کمتر برخوردار، راه اندازی پویش نذر کتاب، تسهیل گری ارتباط با مراکز پستی جهت نقل و انتقال کتاب سریع و ... در حال انجام است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول