اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رفع مشکلات موجود در مسیر 4 واحد تولیدی در استان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از حل مشکلات چهار واحد تولیدی در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان کرمان خبر داد.

رفع مشکلات موجود در مسیر 4 واحد تولیدی در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان اظهار کرد: تفاوت جلسات اقتصاد مقاومتی در دادگستری کل استان کرمان با سایر جلسات در استفاده از ابزارهای قانونی و حاکمیتی به منظور حمایت از تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه راه‌کارهای پیش‌بینی شده قانونی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کرمان، توصیه‌ای نیست و اجرایی خواهد بود، گفت: بر مبنای قانون، دستگاه‌ها را مکلف به اجرای مصوبات قانونی به منظور حل مشکلات واحدهای تولیدی می‌کنیم و در صورت عدم اجرای این مصوبات از ضمانت‌های اجرایی  قانونی پیش‌بینی شده، استفاده خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ادامه داد: باید باور کنیم جنگ بزرگی در حوزه اقتصادی از سوی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا  به کشور ما تحمیل شده و تولیدکنندگان یکی از مدافعان و رزمنده‌های این خط  هستند و مسؤولان اجرایی و بانکی به عنوان عوامل ستادی باید با تمام توان به کمک رزمنده‌های این عرصه بشتابند.

سالاری تأکید کرد: تمام مدیران و دست‌اندرکاران باید باور کنند که هر گونه قصور و کوتاهی در پشتیبانی و حمایت از جبهه اقتصادی کشور در حقیقت بازی کردن خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن است و دستگاه قضایی از این منظر هرگونه قصور، غفلت و ترک فعل مدیران را به طور کامل رصد کرده و در صورت اقتضاء مورد برخورد قانونی قرار می‌دهد.

به گزارش فارس، در این نشست مشکلات واحدهای صنایع غذایی فرد سیرجان و کلینیک نیمه شعبان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حل آن‌ها اقدام می‌شود. همچنین در ادامه این نشست مشکلات موجود در منطقه تفریحی زیبا تپه کرمان مقرر شد سازمان بازرسی بررسی‌های لازم در این زمینه را انجام داده و طی دو هفته آینده راه‌کارهای رفع مشکلات این واحد تولیدی رفع شود.

راه‌کار حل مشکلات بانکی یکی از واحدهای تفریحی و رفاهی نیز پیش‌بینی و مقرر شد که این اقدام بر مبنای حمایت‌های قانونی انجام شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول